مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: در حال حاضر 7700 مترمربع از تونل خط 3 قطارشهری مشهد احداث شده است.
کد خبر: ۵۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 23 April 2018

به گزارش تابناک : کیانوش کیامرز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در احداث خط 3 قطارشهری مشهد بیان کرد: در حال حاضر 7700 متر حفاری تونل خط 3 قطارشهری مشهد انجام شده و دو دستگاه TBM نیز در حرم مطهر رضوی و بولوار آموزگار در حال حفاری است.
وی افزود: در حال حاضر به دلیل تامین منابع مالی روند احداث ایستگاه‌های خط 3 قطارشهری مشهد کند است اما با انتشار اوراق مشارکت که مجوز آن انتهای سال گذشته اخذ شد، روند احداث ایستگاه‌ها سرعت می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد تصریح کرد: در این راستا از انتهای اردیبهشت ماه، 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش می‌رسد تا از ابتدای خرداد عملیات احداث حجم بسیاری از ایستگاه‌های خط 3 قطارشهری مشهد آغاز شود.
کیامرز در خصوص ایستگاه‌های احداث شده در خط 3 قطارشهری مشهد گفت: در حال حاضر عملیات احداث 3 ایستگاه میدان شهدا (ابتدای خیابان شیرازی) با 10 درصد پیشرفت فیزیکی، ایستگاه باب الجواد در حرم مطهر رضوی با 15 درصد پیشرفت فیزیکی و پایانه مسافربری امام رضا(ع) فعال است.
وی با بیان اینکه برای احداث خط 3 قطارشهری مشهد 6500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت احداث خطوط قطارشهری، برنامه‌ریزی شده تا طی سه سال آینده خط 2 قطارشهری مشهد و مسیر میدان شهدا تا پایانه مسافربری در خط 3 قطارشهری مشهد احداث شود که این خود دستاورد بزرگی در کشور محسوب می‌شود. 

 

 

منبع : شهرآرا آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار