ترفند برخی شرکت‌های خدمات مسافرتی؛
معاون دادستان مشهد گفت: در پی سرگردانی مسافران مشهدی در جزيره كيش، در صورت احراز تخلف شركت‌های مسافرتی برخورد قضايی مناسب با متخلفان صورت می‌گيرد.
کد خبر: ۵۹۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 19 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محمد بخشی‌محبی، اظهار کرد: متأسفانه در روزهای گذشته تبليغات گسترده‌ای با عنوان‌های تحريک‌آميز «سفر چهار شبه به جزيزه كيش با قيمت ۵۰ تا ٨٠ هزار تومان» در سطح شهر انجام شده است تا با تصميم از پيش گرفته شده سر شهروندان را كلاه بگذارند.

وی ادامه داد: بر اساس تحقيقات به عمل آمده دریافتیم در زمان برگشت ٧٠٠ تا ٨٠٠ هزار تومان از این مسافران گرفته شده است، در همين راستا این افراد تحت تعقيب هستند.

معاون دادستان مشهد با بیان اینکه «تحقيقات لازم از سوی مديركل فرودگاه‌های استان صورت پذيرفته است»، تصریح کرد: چنانچه مردم از اين اقدامات متضرر شده باشند، می‌توانند به بازپرس ويژه فرودگاه یا تعزيزات حكومتی مراجعه كرده تا موضوع بررسی و نسبت به آن اقدامات لازم انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه «حقوق مسافران باید رعایت شود»، خاطرنشان کرد: همچنین در صورتی که شركت‌های مسافرتی تحت عنوان پرواز چارتر هزینه بيش‌تری از سقف قيمت سازمان هواپيمايی از مسافران دریافت کنند دربافت مال نامشروع و كلاهبرداری تلقی می‌شود.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار