تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اسامی برترین های جشنواره نمایشنامه نویسی این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۹۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 16 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الله شیروانی افزود: در این جشنواره 26اثر در دو بخش نمایشنامه نویسی کودک و نوجوانان و بزرگسالان شرکت کردند.
به گفته وی، از سوی هیات داوران در بخش کودک و نوجوان نمایش 'خوابهای رنگی ' از ناصر محمودی رتبه نخست را کسب کرد.
وی افزود: در این بخش نمایشنامه ' بوته سبز ' نوشته رضا ولی پور دهکردی دوم شد و اثر ' کی میگه مترسکها دل ندارن' از فرزانه میرزاخانی رتبه سوم را بدست آورد.
شیروانی یادآور شد: در بخش بزرگسالان نیز نمایش ' لی لی میان جنگ ' نوشته آرزو ریاحی فارسانی رتبه نخست را از آن خود کرد.
رئیس حوزه هنری استان یادآور شد: در این بخش نمایش ' اجتماع تنها ' از سمیرا سلیمانی فارسانی مقام دوم را بدست آورد و اثر ' خانه ای در همین حوالی' از سعید جوانبخت سوم شد.
به گفته وی، آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را محمد امیر
یاراحمدی ، ایوب آقاخانی و محمدرضا سمیع، از بهترین داوران نمایشنامه نویسی در کشور داوری کردند.
وی افزود: یکی از نیازهای بخش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایشنامه است که حوزه هنری با برگزاری این جشنواره روند نمایشنامه نویسی در استان را تداوم بخشید.
وی گفت: برگزیدگان این جشنواره در هفته هنر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.
به گفته وی، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از فیلم کوتاه 'بیهوشی ' و کتاب شعر 'دیر وقتی است دنبال خودم می‌گردم' رونمایی شد و فیلم کوتاه ' کارت آرزوها' نیز اکران عمومی شد.
هفته هنر انقلاب اسلامی از بیستم تا بیست و ششم فروردین ماه است و بیستم فروردین سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی»نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار