فرمانده کل سپاه گفت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان همه توان خود را برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بکار گرفته‎اند و در کنار آن، شاهد موفقیت‏‎های انقلاب اسلامی هستیم.
کد خبر: ۵۹۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 16 April 2018

به گزارش تابناک : سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال گذشته، شاهد شکست کامل داعش و توطئه دشمنان برای مقابله با مقاومت اسلامی بودیم، دشمنان از درون اسلام تکفیری ها را شکل داده و تجهیز کردند تا به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت لطمه بزنند اما با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، شکست خوردند.

سردار جعفری ریشه پیروزی های متعدد جبهه مقاومت در منطقه را در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان همه توان خود را برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بکار گرفته اند و در کنار آن، شاهد موفقیت های انقلاب اسلامی هستیم البته در داخل کشور مسائلی وجود دارد که باید آنها را حل کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: بسیج همواره در آبادانی ایران تلاش کرده و نقش بسیار مهمی را در همه ابعاد بازی می کند.

سرلشکر جعفری گفت: تغییر و تحول در سپاه برای پویا بودن آن بسیار ضروری است و این جلسه هم برای تکریم و تشکر از زحمات ۹ ساله سردار علی فضلی است که جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بودند.

وی ادامه داد : آشنایی من با سردار فضلی به سال شصت برمی گردد و برای احساس نیازی که در یک مرکز علمی آموزشی سپاه داشتیم این جابجایی انجام شد. تجربیات ایشان بسیار است و باید در مجموعه های مختلف از این تجربیات استفاده کرد. سردار سپهر هم که جایگزین سردار فضلی شد توانایی بالایی دارند و امید داریم این تغییر موجب تحولات مثبت بشود زیرا در بسیج کارهای انجام نشده بسیار است و نگاه ها به بسیج امیدوارانه است.

سردار جعفری تصریح کرد: پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی متکی به مردم و بسیج است و همانطور که امام راحل فرمودند، اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود باید بگوئیم اگر بسیج نبود سپاه هم نبود، بسیج در دفاع مقدس و بعد از ان در تامین امنیت همواره نقش موثری را برعهده داشت و باید زمینه را برای نقش آفرینی مردم و بسیج در بحران های اجتماعی فراهم کرد زیرا بسیجیان آمادگی نقش آفرینی در عرصه های مختلف را دارند.

باید به کارهای اثربخش در بسیج روی بیاوریم

همچنین بنا بر این گزارش،سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در این مراسم گفت: ادب حکم می کند که من از طرف خودم و تمامی بسیجیان از زحمات چندین ساله سردار علی فضلی تشکر کنم.

وی ادامه داد: در بسیج باید به کارهای اثر بخش روی بیاوریم و زمانی می توانیم اثر کار خود را ببینیم که در متن جامعه باشیم. برنامه های اعتلای بسیج بر همین اساس طراحی و در حال اجرا است؛ البته باید با نظارت و مدیریت، مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیگیری کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج بدون تعارف یک دنیا کار است که نمی توان از آن فروگذار کرد، چرا که نیاز انقلاب و مطالبه مقام معظم رهبرى است و باید آن را دنبال کرد.

سردار غیب پرور در پایان از زحمات ۹ ساله سردار علی فضلی در جایگاه جانشین سازمان بسیج تشکر و برای سردار محمدحسین سپهر در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

 

منبع : خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار