چشم صدرنشین‌ها به ورزشگاه انقلاب کرج
در آن روز نتایج به صورتی رقم خورد که شاگردان قلعه‌نویی جام را بالای سر بردند و مربی استقلال تهران در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی تاکید کرد: "مجید جلالی خیلی مرد است."
کد خبر: ۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 18 February 2015
به گزارش تابناک البرز: هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در حالی برگزار می‌شود که یکی از حساس‌ترین دیدارها این هفته مربوط به مصاف نارنجی‌پوشان کرجی و نماینده قدرتمند خوزستان است.
سایپای البرز و فولاد خوزستان در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم در هفته بیستم بازنده میدان بودند.
شاگردان مجید جلالی هفته گذشته بازی خود را با نتیجه سه بر یک به نفت تهران واگذار کردند و فولادی‌ها نیز در این روز با نتیجه یک بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شدند.
بنابراین هر دو تیم برای پیروزی به میدان رفته و به دنبال سه امتیاز کامل هستند.
شاگردان دراگان اسکوچیچ که هم اکنون با 37 امتیاز در رده چهارم جدول هستند، با کسب این پیروزی می‌توانند امیدوار به صدرنشینی باشند و نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر نیز در صورت کسب 3 امتیاز، جایگاه خود را در میانه جدول محکم‌تر می‌کند.
نکته حائز اهمیت در این مسابقه، هم امتیاز بودن تیم‌های دوم، سوم و چهارم جدول است. چرا که استقلال تهران، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دارای 37 امتیاز بوده و پیروزی و یا شکست در هفته بیست و یکم، تاثیرزیادی در رتبه‌بندی آنها و حتی قهرمانی این فصل دارد.
این شرایط، ذهن اهالی فوتبال را به چند فصل قبل می‌برد. در فصل هشتم لیگ برتر فوتبال، زمانی که امیر قلعه نویی با استقلال تهران به قهرمانی رسید، در روز آخر این قهرمانی وابستگی بسیاری به دیگر نتایج از جمله نتیجه دیدار تیم مجید جلالی داشت.
در آن روز نتایج به صورتی رقم خورد که شاگردان قلعه‌نویی جام را بالای سر بردند و مربی استقلال تهران در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی تاکید کرد: "مجید جلالی خیلی مرد است."
البته فصل بعد و زمانی که شرایط مشابهی رقم خورد، قلعه‌نویی در حضور خبرنگاران، جلالی را "یارو" خطاب کرد.
همان زمان مجید جلالی به خبرنگاران گفت: "روزی شرایط به نفعشان بود و من مرد بودم و امروز وضع برعکس شده و مرا یارو خطاب می‌کنند"
با توجه به اینکه سرنوشت تیم‌های صدر جدولی یعنی نفت تهران، استقلال تهران و سپاهان اصفهان به نتیجه دیدار سایپا و فولاد بستگی دارد، باید منتظر ماند و دید که این بار جلالی مرد است و یا یارو!


منبع: تابناک
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار