هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید و نتایج مختلفی هم به دست آمد.
کد خبر: ۵۹۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 14 April 2018

به گزارش تابناک : هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری 8 بازی در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه انجام شد و نتایجی به شرح زیر به دست آمد:

گسترش فولاد یک ـ‌ استقلال یک

پرسپولیس یک ـ پارس‌جنوبی جم یک

فولاد خوزستان یک ـ ذوب‌آهن اصفهان یک

سپاهان یک ـ صنعت نفت آبادان یک

مشکی‌پوشان صفر ـ سایپا 3

پیکان صفرـ استقلال خوزستان صفر

نفت تهران صفرـ پدیده خراسان یک

سپیدرود رشت یک ـ تراکتورسازی تبریز صفر

* تیم هفته

تیم فوتبال سایپا با هدایت علی دایی در مشهد برد خوبی مقابل مشکی‌پوشان به دست آورد و این تیم مشهدی که هفته گذشته سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده بود، حرفی مقابل سایپا نداشت. از طرف دیگر سایپا با بازیکنان جوان و باانگیزه خود برد مقتدرانه‌ای در مشهد به دست آورد تا خود را تا رده دوم جدول لیگ برتر بالا بکشد.زمانی متوجه کار بزرگ سایپایی‌ها می‌شویم که بدانیم این تیم از استقلال اوج گرفته و ذوب‌آهن قدرتمند هم در جدول بالاتر ایستاده است. از طرف دیگر تیم سپیدرود که موفق شد تراکتورسازی را شکست دهد و تا حدی بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرد، شایسته تقدیر است.

* ناکام هفته

تیم فوتبال نفت تهران در روزی که به امتیاز کامل بازی با پدیده نیاز داشت، در زمین خود مقابل پدیده خراسان شکست خورد تا یک بازی 6 امتیازی را واگذار کند. با این باخت شاگردان هومن افاضلی شانس کمی برای بقا در لیگ برتر دارند و باقی ماندن آنها در بالاترین سطح مسابقات فوتبال کشور دیگر در اختیار این تیم نیست. نفت تهران با باختی که مقابل پدیده آورد کار خود را به سخت‌ترین حد ممکن رساند.

* مربی هفته

علی دایی بدون شک لایق عنوان بهترین مربی هفته در ایستگاه بیست و هشتم لیگ برتر است،‌ او که فصل گذشته هم موفق شد تیم نفت تهران را با بحران‌های بی‌شمار به مقام قهرمانی جام حذفی برساند در تیم سایپا هم با تعدادی بازیکن جوان اما با انگیزه نتایج فوق‌العاده‌ای گرفت و موفق شد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیمش را تا اینجا نایب قهرمان لیگ کند. در صورت ثبت چنین نتیجه‌ای تیم سایپا بعد از قهرمانی که در لیگ برتر با هدایت علی دایی به دست آورد، بهترین نتیجه تاریخ حضور خود در مسابقات لیگ برتر را به دست خواهد آورد.

* بازی هفته

از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی‌جم می‌توان به عنوان بازی هفته بیست و هشتم نام برد. در این بازی تیم قهرمان لیگ و تیم شگفتی‌ساز این مسابقات به مصاف هم رفتند و در حالی که تیم پارس‌جنوبی با هدایت مهدی تارتار زمان کمی تا برد در این بازی فاصله داشت اما دروازه محسن فروزان در دقایق آخر باز شد تا پارس‌جنوبی همانند بازی رفت مقابل سرخ‌پوشان که در دقایق پایانی گل خورد در  این بازی هم دروازه خود را در لحظات پایانی باز شده ببیند. این بازی پر از موقعیت خطرناک دو تیم روی دروازه همدیگر بود. هر چند که در نهایت تنها دو گل در این بازی رویید.

* بازیکن هفته

میلاد کمندانی بازیکن تیم فوتبال پدیده که موفق در دقایق پایانی مقابل تیم نفت تهران گل برتری تیمش را به ثمر برساند تا تیم خراسانی بردی ارزشمند را در تهران بدست آورد و شرایط نفت بیش از پیش برای سقوط در خطر بیفتد

* گل‌زنان لیگ:

18 گل: علی علیپور پرسپولیس

13 گل: مرتضی تبریزی  از ذوب‌آهن

11 گل: لوسیانیو پریرا از نفت آبادان

10 گل: محمد قاضی از پدیده و ساسان انصاری از سپاهان

9 گل: مهدی ترابی از سایپا

8 گل: عیسی آل‌کثیر از نفت تهران و رضا خالقی‌فر از گسترش فولاد

 

 

 

منبع : فارس

برچسب ها: علی دایی ، لیگ برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار