10 طرح صنعت برق با حضور وزیر نیرو در خراسان رضوی بهره برداری شد.
کد خبر: ۵۸۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 12 April 2018

به گزارش تابناک : این طرح ها با هزینه یک هزار و 570 میلیارد ریال در شهرستان های مشهد،گناباد، سرخس، تربت جام، درگز و سبزوار بهره برداری شد.

توسعه پست 400کیلو ولت تربت جام، اجرای خط 400کیلو ولت تربت جام - شادمهر، افزایش ظرفیت پست 132 کیلو ولت شهرستان های گناباد، درگز و سرخس و احداث دیسپاچینگ های پشتیبان مشهد و RDC منطقه سبزوار از این طرح هاست.

هدف از اجرای این طرح ها تامین برق متقاضیان بخش های صنعتی، کشاورزی و روستایی استان، امکان افزایش صادرات برق به کشور افغانستان، اصلاح ولتاژ شبکه، کاهش تلفات شبکه، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش پایداری شبکه و پایش و راهبری آسان و مطمئن تر پست های توزیع برق است.

با اجرای این طرح ها شاهد افزایش 385 مگا ولت آمپر ظرفیت در پست های فشار قوی انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای و همچنین احداث 242کیلومتر خطوط انتقال و فوق توزیع در خراسان رضوی هستیم.

در سالی که مزین به شعار حمایت از کالای ایرانی است، شرکت برق منطقه ای خراسان با برنامه ریزی دقیق و مستمر برای ساخت و بهره برداری از تاسیسات زیربنایی برق فعالیت های خود را گسترش می دهد.

شرکت برق منطقه ای خراسان، انتقال برق استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی را بر عهده دارد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو عصر دیروز برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرحهایی در حوزه آب و برق به مشهد وارد شد

در مراسم بهره برداری از این طرحها علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و مدیران شرکت های آب و برق تابعه وزارت نیرو نیز حضور داشتند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار