مدير عامل مخابرات منطقه خراسان رضوي گفت: همه شهرهای خراسان‌رضوی امسال به اینترنت تری جی و فور جی مجهز شده اند.
کد خبر: ۵۸۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 09 April 2018

به گزارش تابناک : علي كارگزار افزود: ظرفیت‌سازی بسیار زیادی در بخش تلفن همراه شهر مشهد و شهرهای منتهی به آن انجام شده است و  همه شهرهای 73گانه خراسان رضوی به اینترنت نسل 3Gو  4Gارتقاء یافت.‌

او گفت: فروردین‌  امسال همچنین برای  ارائه خدمات شهرهای سبزوار، قوچان، چناران، بردسکن، تربت حیدریه و کاشمر که با مشکل تنگنای ترافیکی روبه رو بودند؛ تقویت شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی افزود: با هدف ارتقاء كيفيت ارتباط بين مشتركان تلقن ثابت و تلفن همراه،  فروردین  امسال پروژه‌ OTM با بیش از 23 میلیارد تومان در شهرهای خراسان‌رضوی نصب و راه‌اندازی شد.

كارگزار گفت : طبق آخرین آمار، مشترکان فعال در خراسان رضوی قبل از عید نوروز سه میلیون و 400هزار بودو در لحظه تحویل سال به سه میلیون و 760 هزار مشترک  افزایش یافت.

او افزود: در لحظه تحويل سال تعداد مشترکان در محدوده حرم رضوی از  120 هزار به 435 هزار مشترک افزایش یافت؛ همچنين اینترنتی که از شبکه موبایل در لحظه تحویل سال استفاده شد، در مقایسه با قبل  20  ترابایت افزایش یافت.

 مدير مخابرات منطقه خراسان رضوي از کاهش تعداد تماس‌های ناموفق و افزایش تعداد تماس‌های موفق در لحظه تحویل سال  نو در مقایسه با سالهای قبل خبرداد.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار