علی فتحی شناگر خراسان رضوی با درخشش در روز اول مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند ورودی B رقابت‌های المپیک جوانان را کسب کرد.
کد خبر: ۵۸۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 08 April 2018

به گزارش تابناک رضوی، شنبه 18 فرودین ماه مرحله مقدماتی روز نخست مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند پیگیری شد، ملی‌پوشان ایران نیز موفق شدند، در چهار ماده ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه،۲۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر پشت راهی فینال شوند.


ابتدا سینا غلام‌پور شناگر خراسان رضوی با ثبت زمان ۵۲:۱۰ بر سکوی دوم ماده ۱۰۰ متر آزاد در رده سنی بزرگسالان ایستاد، در ادامه علیرضا یاوری که در ماده ۲۰۰ متر آزاد رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال با ثبت زمان ۱:۵۵.۶۴ موفق به کسب ورودی B المپیک جوانان شده بود به آب زد، یاوری در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۵۵.۸۰ موفق شد، نشان نقره این رقابت‌ها را مال خود کند.


علی فتحی دیگر شناگر خراسانی سومین نماینده کشورمان که همچون یاوری در مرحله مقدماتی با ثبت زمان ۲۷:۳۲ در ماده ۵۰ متر پشت موفق به کسب ورودی B رقابت‌های المپیک جوانان شده بود در فینال نیز با زمان ۲۷:۳۶ موفق به کسب مدال طلای این ماده شد و بر سکوی نخست ۵۰ متر پشت ایستاد و تنها طلایی روز نخست مسابقات شد.


در پایان نیز مهدی انصاری در ماده ۵۰ متر قورباغه با ثبت زمان ۲۹:۳۹ نشان برنز این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.
شناگران ملی‌پوش ایران امروز در سه ماده ۱۰۰ پروانه، ۵۰ آزاد در رده سنی جوانان و ۵۰ پشت در رده سنی بزرگسالان با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.


برنامه شناگران تیم ملی ایران در روز دوم در ماده ۱۰۰ متر پروانه رده سنی جوانان: علیرضا یاوری و متین بالسینی در ماده ۵۰ متر آزاد رده سنی جوانان: علیرضا یاوری، متین سهران و علی رشیدی در ماده ۵۰ متر پشت رده سنی بزرگسالان: سینا غلامپور به رقابت می‌پردازند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار