نایب رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی گفت: با وجود حمایت‌های بسیار اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هنوز مشکل کمبود بودجه در هیئت اسکواش استان برطرف نشده و در صورت بهره‌مندی این هیئت از کورت اسکواش، مشکلات مربوطه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۵۸۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 07 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ غلامحسین اصغری اظهار داشت: اسکواش خراسان رضوی افتخارات بزرگی را در مدت کوتاهی به دست آورده است، از این افتخارات می‌توان به برگزاری رنکینگ قهرمانی فصلی استانی، اعزام‌های متعدد به مسابقات کشوری در رده‌های سنی متفاوت، کسب مقام دوم کشوری زیر 14 سال، اخذ رتبه سوم همگانی در کشور و نظایر آنها اشاره کرد.


نایب رئیس هیئت اسکواش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیئت اسکواش استان فاقد کورت اسکواش بوده اما احداث سالن اسکواش با 4 کورت تخصصی تا پایان سال 97 پیش‌بینی شده است، هم‌اکنون فعالیت‌های هیئت در هتل پارس و کورت‌های آستان قدس انجام شده و هیئت اسکواش استان در این مکان‌ها، استعدادیابی می‌کند.


اصغری خاطرنشان کرد: هیئت اسکواش خراسان‌رضوی حدود 3 سال گذشته در لیگ کشوری شرکت کرد و با کمک اسپانسر بخشی از سنگینی کار برداشته شد، اما این هیئت هیچ اسپانسری در حد مطلوب نداشته و از سوی آنها حمایت نمی‌شود، البته اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مباحث اعزام تیم، اجاره مکان موقت و نظایر آن از هیئت اسکواش استان حمایت می‌کند و هیئت را سرپا نگه داشته است.


وی تصریح کرد: خانواده‌ها نیز تمایل به حمایت داشتند و به‌دلیل فراگیری فرزندانشان از ورزش اسکواش توسط مربیان غیر بومی، در ارتباط با این موضوع با هیئت مشارکت داشتند، بنابراین طی تفاهم‌نامه‌ای با پاکستان، قرار بر آموزش اسکواش به ورزشکاران توسط مربی این کشور شد.


اصغری بیان کرد: با وجود حمایت‌های بسیار اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و خانواده‌های ورزشکاران، هنوز مشکل کمبود منابع مالی در هیئت اسکواش استان برطرف نشده و در صورت بهره مندی این هیئت از سالن تخصصی اسکواش، مشکلات مربوطه کاهش می‌یابد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار