مربی استقلال خوزستان می‌گوید تا پایان رقابت‌های لیگ برتر دست از تلاش برنمی‌دارند.
کد خبر: ۵۸۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 30 March 2018

بهروز مکوندی مربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر مشکی‌پوشان اظهار کرد: عید باستانی نوروز و میلاد حضرت علی (ع) را تبریک می‌گویم. دلیل حضورم در کنفرانس، اخراج ویسی در بازی قبلی و محرومیت او بود. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را در برابر حریف ارائه دهیم. طبیعی است که با توجه به شرایط خاص دو تیم در جدول رده‌بندی، کسی توقع ارائه بازی زیبایی را نداشته‌باشد اما باید برای سه امتیاز تلاش کنیم.

مربی استقلال خوزستان گفت: ویسی با توجه به مشکلاتی که داشت صحبتی را با رسانه‌ها داشت اما چیزی کتبی نشد. تا پایان راه ادامه می‌دهیم و با این که کاری برای حل مشکلات از دست ما و بازیکنان برنمی‌آید اما هم‌قسم شدیم که تا پایان لیگ برای بقای استقلال خوزستان تلاش کنیم.

او در رابطه با شانس استقلال خوزستان برای ارتقای رتبه‌اش با توجه به شکست امروز نفت تهران گفت: ان‌شاءالله با پیروزی در دیدار فردا می‌توانیم تیمی دیگر را به زیر بکشیم.

مکوندی در ادامه درباره غایبان استقلال خوزستان در دیدار مقابل مشکی‌پوشان بیان کرد: شریفات، آرام‌طبع، جونیور، یعقوب کریمی، دانیال ماهینی و کولیبالی را در اختیار نداریم. کولیبالی قبول نکرد به همراه تیم به مشهد بیاید. مشکل بزرگی در استقلال خوزستان داریم و با این که انسان به امید زنده است اما کادرفنی و بازیکنان استقلال هیچ امیدی ندارند.

مربی استقلال خوزستان در رابطه با پرداخت هزینه‌های تیم استقلال خوزستان توسط شرکت ملی فولاد گفت: گروه ملی فولاد هزینه رفت و آمد ما را می‌پردازد، صحبت در این بابت چیزی را عوض نمی‌کند. بارها گفتند شرایط تغییر می‌کند اما چیزی عوض نشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار