رییس هیات مدیره اتحادیه نانوایان مشهد:
رییس هیات مدیره اتحادیه نانوایان مشهد تاکید کرد: در ایام نوروزی نان افزایش قیمت نخواهد داشت و نان آزاد و دولتی،هر کدام  قیمت خود را دارد.
کد خبر: ۵۸۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 18 March 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ ابراهیم براتی با تاکید بر اینکه در ایام نوروز نان افزایش قیمت نخواهد داشت، اظهار کرد: قیمت نان آزاد و دولتی مشخص است. برای کنترل و بازرسی در ایام نوروز، 6 بازرس و سه اتوموبیل در اطراف حرم در شیفت های صبح و عصر مستقر خواهد شد.
وی ادامه داد: این امر با همکاری اتاق اصناف مشهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی صورت گرفته که در صورت کسری یا شکایت، به آن رسیدگی شود. 
مریم صفری، مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان مشهد، نیز با اشاره به ساعات کاری بازرسی ها در ایام عید تصریح کرد: ساعت کاری از 7.30 تا 14.30 بوده و از روز پنجم عید مشغول به کار می‌شویم. از 24 اسفند ماه روند بازرسی در ایام تعطیلات آغاز شده و در این ایام روند کار به صورت گذشته خواهد بود.
وی با بیان اینکه در این ایام قیمت نان افزایشی نخواهد داشت، ادامه داد: در ایام نوروزی بازرسان افتخاری اتحادیه بازدیدی از واحدهای صنفی خواهند داشت. عرضه نان آزاد بر طبق روال مربوط به خود است و نانی که به آن سهم دولتی تعلق می‌گیرد، تعرفه‌های مشخصی دارد.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار