فرمانده پلیس راه خراسان رضوی خبر داد: 
 فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده به منظور افزایش خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی استان بیش از ۲۰۰ تیم گشت فعالیت خود را آغاز کرده اند.
کد خبر: ۵۸۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 17 March 2018

فعالیت بیش از ۲۰۰ تیم گشت پلیس راه خراسان رضوی در ایام نوروز

 

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ هادی امیدوار ظهر شنبه در نشست خبری برنامه های استقبال از نوروز پلیس راه و پلیس راهور اظهار کرد:  طرح نوروزی که از ناجا ابلاغ شده است برای خراسان رضوی بومی سازی شده و حدود ۳۵ واحد پلیس راه و بیش از ۲۰۰ تیم گشتی از ۲۵ اسفند ماه تا پانزدهم فروردین ماه آماده خدمت رسانی به زائران هستند. 


وی افزود: با توجه به اینکه ۹۵ درصد کل سفرهای استان از بستر جاده ای انجام می شود، لزوم برنامه ریزی ها خاص در فرماندهی انتظامی به منظور ارائه خدمات بهتر در مسیر جاده ها را پر رنگ می کند.به همین دلیل  جلسات هماهنگی برای استقبال از نوروز از شهریورماه آغاز و تا کنون به صورت مستمر ادامه پیدا کردند. 


فرمانده پلیس راه انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: شروع فعالیت های نوروزی ما از امروز با برگزاری مانور خدمت آغاز شد. کار ما در حوزه ترافیک جاده ای بسیار سنگین است چراکه پیش بینی می شود امسال با ۱۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل ۱۲ میلیون مسافر در ایام نوروز به استان وارد شوند. 


امیدوار ادامه داد: با توجه به اینکه محور اکثر سفرهای استان، مشهد، است هماهنگی میان دستگاه های خدماتی مختلف بسیار اهمیت دارد. 


وی با اشاره به اینکه هدف ما این است که ترافیکی آرام، روان و ایمن را در ایام نوروز داشته باشیم ابراز کرد:  با توجه به جهت سفرها که معمولا ورود مسافران از مسیر های غربی و خروج آن ها عمدتا از شمال است در تمرکز نیروها در ایام مختلف در سطح استان متفاوت خواهد بود. 


فرمانده پلیس انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین ۱۹۰ دوربین جاده ای ثابت در تمامی راه های استان مستقر است و ۱۶۰ دوربین سیار نیز در اختیار گشت های پلیس راه قرار دارد. مهمترین هدف ما در خلال سفر های نوروزی، مدیریت سرعت است و تمامی برنامه های خود را برای دستیابی به این مهم پیگیری خواهیم کرد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار