مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: مسافرگیری خط ۲ قطار شهری با ۵۰ واگن اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 17 March 2018

به گزارش تابناک : کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد اظهار کرد: با بهره‌برداری از فاز یک خط ۲ قطار شهری، کار مسافرگیری در این خط با ۵ رام قطار شامل ۲۵ واگن آغاز شد اما امروز ۱۰ رام قطار شام ۵۰ واگن در مشهد وجود دارد و هفته گذشته رام دهم این واگن‌ها به مشهد رسید بنابراین کار مسافرگیری خط۲ قطار شهری و اتصال آن به خط یک، با ۵۰ واگن اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد با اشاره مونتاژ ۵۰ واگن دیگر خط ۲ قطار شهری در شرکت وا‌ن سازی تهران، خاطر نشان کرد: هر ماه ۲ واگن تحویل مشهد می‌شود و در نهایت تا پایان شهریورماه تمامی واگن‌ها به مشهد حمل خواهد شد.

کیامرز با بیان اینکه در ادامه افزود: در ادامه احداث ایستگاه‌های خط ۲ قطار شهری، عملیات اجرایی ایستگاه سعدی و شریعتی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به اتمام رسید و سیستم تجهیزاتی شامل سیستم ای.اف.سی، مخابرات، پله برقی‌ها، سیگنالینگ به طور کامل تکمیل شده است.

وی در ادامه به وجود برخی نواقص در ایستگاه‌های طبرسی تا شهدا اشاره کرد و افزود: در راستای تکمیل ایستگاه‌های خط ۲ بازگشایی دو ضلع میدان شهدا در دستور کار قرار داشت.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد ادامه داد: پیش از این نیز کار مسافرگیری در ایستگاه شهدا با یک سکو انجام می‌شد. در حال حاضر با تکمیل سیستم‌ها، کار مسافرگیری با دو سکو در دست انجام است.

کیامرز افزود: سیستم تهویه، سیگنالینگ و آتش‌نشانی این ایستگاه‌ نیز تکمیل شد و در مجموع برای اتمام ایستگاه شهدا ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه صورت گرفت.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار