کارشناس فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم از برگزاری مشاوره ژنتیک در دانشگاه‌های علمی کاربردی قم در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 17 March 2018

 

به گزارش تابناک قم،کریمه شعبانی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، اظهار داشت: چندی پیش همایش ازدواج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی قم برگزار شد و با رایزنی های انجام شده، در حاشیه این همایش، میز مشاوره ژنتیک و ناباروری به ارئه خدمت مشاوره‌ای پرداخت.

وی افزود: در این میز مشاوره های مربوط به ناباروری، ژنتیک و خون بند ناف مطرح شد و 5زوج نیز از خدمات این مشاوره ها بهره بردند؛ آشنایی جوانان به خصوص کسانی که به تازگی ازدواج کردند، با موضوعات ژنتیک و ناباروری بسیار مهم است و نیاز به انجام مشاوره های تخصصی دارد.

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده و استقبال مسئولین دانشگاه علمی کاربردی و همچنین به دلیل شیوع و اهمیت موضوع ناباروری در بین زوج های جوان، برنامه هایی درقالب همایش و مشاوره در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان قم در سال 97 برگزار می‌شود تا جوانان آشنایی بیشتری با موضوعات پیدا کنند و راه درمان ناباروری را به طور صحیح پیش ببرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار