مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد گفت:۷/۲ سفرهای کل کشور در پایانه های مشهد اتفاق می افتد که به صورت تقریبی ۲۵ میلیون نفر را در سال شامل میشود.
کد خبر: ۵۸۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 16 March 2018

به گزارش تابناک : دکتر محسن شریعتی در نشست خبری استقبال از بهار سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد اظهار کرد:در مجموعه شهرداری ۶ پایانه وجود دارد که ۳ پایانه به صورت متمرکز و ۳ پایانه به صورت نیمه متمرکز فعالیت میکنند،همچنین این پایانه ها از ۲۵ اسفند ماه الی ۱۵ فروردین سال آتی به صورت خاص با حداکثر ظرفیت به ارایه خدمات می‌پردازند.

وی ادامه داد: در این بازه ۲۰ روزه حدود٬یک و نیم میلیون نفر مسافر از طریق پایانه های مشهد جابه جا میشوند،همچنین در خصوص زیبا سازی،کلیه فعالیت های شهرداری در مقیاس کوچک به صورت متمرکز در پایانه ها انجام میشود.

شریعتی در خصوص اعتبار سنجی پایانه ها افزود:نظر سنجی ها در نوروز و ایام خاص سال به صورت جدی صورت می‌گیرد که میزان رضایت ۷۶ درصدی مسافران را به همراه داشته است،همچنین مسافران و مردم می‌توانند با شماره ۷-۳۸۵۹۹۰۱ با امور پایانه ها در ارتباط باشند.

معاون سازمان راهداری ،حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی نیز در خصوص خدمات نوروزی گفت: در ۲۰ هزار کیلومتر جاده های استان خدمات کاملا متفاوت تر ارایه میشود،همچنین در حوزه راهداری سازمان با ۹۷ اکیپ راهداری،۳۳ راهدار خانه،۲۴۷ دستگاه ماشین آلات٬ ۱۱۰ ایستگاه صلواتی برای خدمت موثر اقدام خواهد کرد.

مهندس جواد وحدتی فرد افزود:در حوزه حمل و نقل نیز در ۱۴ پایانه استان ،۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس با متوسط عمر ۱۲ سال،۱۶۰۰ دستگاه مینی بوس با متوسط عمر ۲۳ سال و ۱۳۵۰ سواری با متوسط عمر ۸ سال با حدود  هشت هزار و ۵۰۰ نفر راننده حرفه ای مشغول خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: در طول جاده های استان ۸۸ دوربین ثبت تخلف وجود دارد که در بازه ۱۱ ماهه فقط ۰/۴ درصد در جاده ها تخلف ثبت شده،همچنین ۷۰ درصد از تخلف های ثبت شده مختص سرعت زیر دوربین بوده است.

معاون عملیات نیروی انتظامی خراسان رضوی نیز در خصوص خدمات نوروزی گفت :پلیس دامنه اقدامات خود را توسعه داده و در خارج از کلانتری ها در سطح شهر، جاده، معابر اصلی، اماکن سیاسی، زیارتی، سیاحتی و تجاری پیش بینی حضور و تامین امنیت را کرده است.

ذبیح الله میلان لو افزود: تعداد ۲۷ ایستگاه ثابت و ۶۷ ایستگاه موقت برای نوروز پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته آمار بی نظیری است،همچنین در بیش از ۲۰ نقطه گشت های انتظامی و پیشگیری خواهیم داشت.

 

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار