فرماندار مشهد:
فرماندار مشهد گفت: دشمن از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده که از چهارشنبه سوری سوء استفاده کند و از این مسیر خسارت و آسیب به جامعه بزنند.به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم نوروزیان صبح سه شنبه در یازدهمین جلسه شورای اداری که در فرمانداری مشهد برگزار شد اظهار کرد: سیستم کشور ما نرمال و استاندارد نیست و جامعیت لازم را ندارد.
کد خبر: ۵۷۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 14 March 2018

دشمن درصدد سوء استفاده از چهارشنبه سوری است

 

به گزارش تابناک رضوی؛ محمدرحیم نوروزیان صبح سه شنبه در یازدهمین جلسه شورای اداری که در فرمانداری مشهد برگزار شد اظهار کرد: سیستم کشور ما نرمال و استاندارد نیست و جامعیت لازم را ندارد.


وی افزود: امشب  چهارشنبه آخر سال است و دشمن از مدت ها قبل شروع کرده که از چهارشنبه سوری سوء استفاده کند و از این مسیر خسارت و آسیب به جامعه بزنند.


فرماندار مشهد تصریح کرد: باید از طریق صدا و سیما و رسانه آگاهی لازم به مردم داده شود . در شورای تامین مشهد دستور العمل ها لازم در خصوص چهارشنبه آخر سال تدوین شده تا  کم توجهی عده ای موجب آسیب رساندن به بیت مال و مردم نشود.


نوروزیان بیان کرد: باتوجه به اینکه در آخر سال هستیم و زائران  زیادی وارد مشهد می شوند نیروهای نظامی و انتظامی باید به تامین نظم و امنیت در مسیرهای تردد مردم توجه ویژه ای داشته باشند.


وی اظهارکرد: دستگاه ها و نهادهای نظارتی و اتاق اصناف و اتحادیه ها در ایام نوروز باید رصد کنند تا افراد سودجو سوءاستفاده نکنند و با برنامه ویژه کیفیت کالاها و قیمت ها را در مراکز اقامتی و سکونتی و بین راهی مورد توجه قرار گیرد.


فرماندار مشهد  گفت: حمل و نقل عمومی باید کنترل شود تا مشکلی در تردد زائران و مجاوران وجود نداشته باشد .در مورد اماکن بین راهی نیز باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود و پایگاه های امدادی آمادگی  لازم را داشته باشند.
نوروزیان اظهارکرد: مدیری که در مشهد کار می کند در ایام نوروز نیاید کارش را رها کند زیرا شرایط مشهد این است اگر حتی شب و روز هم کار کنیم بازهم وقت کم‌ می آوریم.


وی تاکید کرد: مسئولان امداد خودرو و پخش فرآورده های نفتی نیز باید در این ایام  اقدامات لازم را به انجام رسانند. راهداری نیز باید تا تصادف های جاده ای کاهش یابد.


فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: توقع داریم  همه دستگاه های متولی نوروزی با رعایت احترام و شان مردم ، کشیک های خدمات رسانی خود را آماده نگاه دارند تا به خوبی خدمات را به مسافران و زائران ارائه کنیم.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار