سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، از برپایی تورهای رایگان یک روزه البرزگردی با مشارکت اداره کل گردشگری البرز در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 13 March 2018

به گزارش تابناک : سیدعلیرضا موسوی گفت : با بیان اینکه آشنایی با زیبایی ها و جاذبه های گردشگری شهر کرج و استان البرز از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: این شناخت می تواند به افزایش میزان علاقه و دلبستگی مردم و ساکنان به منطقه محل سکونت شان منجر شود.

موسوی بیان داشت: با همین رویکرد، در هماهنگی با معاون گردشگری البرز، برپایی تورهای یک روزه البرزگردی را برنامه ریزی کردیم.

به گفته این مسئول، علاوه بر این اقدام مقرر شده است نمایشگاه های نوروزی را در نقاط تاریخی شهر از جمله کاخ مروارید و تپه ازبکی هماهنگ کردیم. همچنین در این نقاط برنامه هایی شامل شاهنامه خوانی و برگزاری تئاتر خیابانی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: معرفی فرصت های گردشگری و تاریخی شهر در کنار ساخت برنامه تلویزیونی 15 قسمتی برای نوروز نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای ایام نوروز به واسطه همکاری شهرداری کرج با سازمان گردشگری است که انتظار داریم اقدامات فوق به شناخت بیشتر شهروندان و مسافران از این منطقه کمک کند.

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار