نماینده مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر کار، گفت: جان مردم از هر وزیری عزیزتر است و گروه هواپیمایی آسمان که زیرمجموعه وزارت کار است با ناکاربلدی سبب سقوط هموطنانمان شد.
کد خبر: ۵۷۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 13 March 2018

به گزارش تابناک : محمود نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: شما حق ندارید به خاطر پرسشگری وکلای ملت را زیر سوال ببرید،‌توانمندسازی اقشار ضعیف و ناتوان یعنی تبدیل معلولیت به فرصت نه محدودیت؛ ولی عملکرد حضرتعالی در چند سال گذشته نشان می‌دهد نه ضعفا توانمند شدند و نه معلولیت خود را از دایره تنگ محدودیت رهانیده است که این امر باید از رهگذر توسعه بنگاه‌های اقتصادی و سرازیر شدن سودهای کلان به بخش‌های اشتغال‌زایی دهک‌های پایین صورت می‌گرفت.

وی افزود: نکته بعدی در ارتباط با گروه هواپیمایی آسمان است امروزه شما چه بخواهید و چه نخواهید ایران اسلامی عزیز داغدار است، داغدار 66 نفر از هموطنان گرانمایه خویش است، هواپیمایی آسمان که در زیرمجموعه مدیریتی شما است چارت مدیریتی آن بدون رعایت کمترین شاخص‌های ایکائو انتخاب شده است و چیزی جز سقوط هواپیما نمی‌توان از یک مجموعه غیرمتخصص، ناکارآمد و کارنابلد انتظار داشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید برای شما و هواپیمایی آسمان درآمدزایی مهم باشد ولی برای ما جان عزیزانمان که هنوز اجسادشان پیدا نشده عزیزتر از هر وزیر و هر هواپیمایی آسمانی است.

نگهبان سلامی ادامه داد: همکاران عزیز! آقای ربیعی عزیز! سابقه استیضاح شما را به خاطر می‌‌آورم طبق عادت قرآنی از جیب در می‌آورید، بغض می‌کنید،‌ فضا را احساسی می‌کنید تا از این رهگذر ارزش‌های دینی و انسانی مجددا برای خودتان بلیت بازگشت به وزارتخانه را اخذ کنید. اما امروز باید خدمتتان عرض کنم مجلس شورای اسلامی امروز بلیت سقوط شما را توسط هواپیمایی آسمان صادر خواهد کرد.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار