مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد؛
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد گفت: طبق آمار موجود بیش از ۴ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد هستند.
کد خبر: ۵۷۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 06 March 2018

به گزارش تابناک رضوی ، هادی آریانژاد به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اهداف کمیته امداد ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت محرومان و نیازمندان است و با توجه به پیشرفت های حاصل شده امروز ما به دنبال توانمدسازی محرومان هستیم.


وی افزود: کمیته امداد تمامی کمک های خود را با رعایت کرامت انسانی و عرت نفس محرومان انجام می دهد و در حال جلوگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور است.


مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد ابراز کرد: تعداد دو هزار و ۷۰۵ خانوار معادل چهار هزار و ۴۰۷ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۵۲ درصد سرپرست زن و ۴۸ درصد سرپرست مرد می باشند.


آریانژاد مسکن را یکی از مشکلات اساسی مددجویان دانست و افزود: در سال جاری ۵ باب منزل مسکونی شهری و ۵ باب روستایی احداث شده و برای احداث مسکن مقام به هر نیازمند شهری مبلغ ۲۵ میلیون تومان و به روستایی ۱۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.


وی خاطرنشان کرد: کمک به جهزینه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد از دیگر برنامه های ما بوده که در سال جاری ۶۴ مورد جهزیه به نوعروسان اهدا شده و با توجه به گازرسانی به منطقه روستایی گناباد و در راستای کمک به محرومان تعداد ۶۲۴ بخاری نیز به محرومان اهدا شده است.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توانمند سازی محرومان و ایجاد اشتغال تصریح کرد: تعداد ۴۲۱ مورد وام کارگشایی با اعتباری نزدیک به یک میلیارد تومان و وام اشتغالزایی نیز به تعداد ۳۲۸ مورد با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.


آریانژاد خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲۲ ایتام و ۲۰۵ نفر از فرزندان محسنین و ۱۴۶ مورد بیمار صعب العلاج تحت پوشش این اداره می باشند

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار