فرمانده انتظامي استان از كشف 26 تن انواع مواد افيوني و انهدام 52 باند قاچاق از ابتداي امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 04 March 2018

به گزارش تابناک : سردار "قادر كريمي" در حاشيه بازديد از نمايشگاه كشفيات پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با برنامه ريزهاي انجام شده در دو محور شناسايي و متلاشي كردن باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر و شناسايي و دستگيري خرده فروشان مواد افيوني، از ابتداي امسال اقدامات موثر و گسترده اي در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. وي با اشاره به كشفيات اخير ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با شناسايي 3 باند بزرگ تهيه و قاچاق مواد مخدر 7 تن از گردانندگان اين باندها با اشراف اطلاعاتي پليس و اقدام هاي نفوذي، تحت كنترل و مراقبت هاي نامحسوس قرار گرفتند.

فرمانده ارشد انتظامي استان خراسان رضوي گفت: در عمليات مسلحانه و گسترده پليس كه 8 روز به طول انجاميد جان بركفان مركز عمليات ويژه پليس خراسان رضوي توانستند در 3 مرحله با ردزني هاي دقيق، 5 تن از متهمان را دستگير كنند. در اين عمليات 2 سركرده باند نيز در مسير جنوب و غرب به مشهد به هلاکت رسیدند.

سردار كريمي اظهار داشت: ماموران مركز عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي توانستند در اين اقدام ضربتي و غافلگيرانه با توقيف 5 دستگاه خودروي سواري، 2 تن و 200 كيلوگرم انواع مواد مخدررا كشف كنند.

وي خاطر نشان كرد: از ابتداي امسال 26 تن انواع مواد مخدر كشف و پليس مبارزه با مواد مخدر استان 52 باند حرفه اي قاچاق را نيز متلاشي كرده است كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد رشد داشته است.

سردار كريمي با تشكر از همكاري آگاهانه شهروندان قانون مدار با پليس و همچنين حمايت هاي دستگاه قضايي از خادمان امنيت، گفت: اميدواريم سال 1397، سال مبارزه قاطع با توزيع كنندگان و فروشندگان مواد مخدر باشد و بتوانيم به دستاوردهاي ارزنده و شايسته اي براي مردم قدر شناس، زائران و مجاوران بارگاه ملكوتي ثامن الحجج آقا علي ابن موسي الرضا(ع) دست یابیم.

 

 

منبع : پایگاه خبری پلیس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار