دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتش در یک مراسم ضیافت شام اظهاراتی همراه با نیش و کنایه علیه جف سشنز، دادستان کل دولتش مطرح کرد.
کد خبر: ۵۷۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 04 March 2018

به گزارش تابناک : ترامپ این اظهارات را در یک مراسم ضیافت شام گروه رسانه‌ای موسوم به "باشگاه گریدآیرن" متشکل از ۶۵ عضو نماینده مطبوعات و رسانه‌های مهم آمریکا در روز شنبه مطرح کرده است؛ مراسمی که معمولا روسای جمهور و مقام‌های آمریکایی در آن سخنرانی‌های همراه با جوک و شوخی ایراد می‌کنند.

بر اساس گزارش خبرنگاران ترامپ در این مراسم به شوخی درباره جف سشنز گفت: سر راه به سشنز گفتم سوار ماشینم شود تا او را برسانم اما "خودش را کنار کشید".

 

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که طی یک هفته گذشته اختلافات میان او و سشنز بالا گرفته است. ترامپ چند ماه پیش شدیدا از بابت تصمیم سشنز برای "کنار کشیدن" از تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا ناخرسند شده و هنوز از او دلخور است.

ترامپ چند روز پیش در توئیتر به سشنز حمله کرده و گفت: این مفتضحانه بود که سشنز از بازرس کل به عنوان یکی از "افراد اوباما" خواسته درباره جاسوسی‌های همراه با سوءاستفاده که با استناد به دادگاه تجسس در اطلاعات خارجی(FISA) صورت گرفته، تحقیقات انجام دهد.

سشنز اما پاسخ داد که این اقدام او به خاطر عمل به وظایفش به عنوان دادستان کل همراه با "شرف و صداقت" بوده است.

 
منبع: ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار