مربی استقلال خوزستان می‌گوید پیروزی مقابل نفت انگیزه خوبی برای نیمه نهایی جام حذفی به آن‌ها داد.
کد خبر: ۵۷۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 03 March 2018

استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر از سد نفت تهران عبور کرد. کریم بوستانی که به علت اخراج عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در این دیدار در نشست خبری حضور یافت، اظهار کرد: این بازی برای ما بسیار سخت و حیثیتی بود. ما باید سه امتیاز این دیدار را می‌گرفتیم و خدا را شکر بازیکنان هم با توجه به تاکتیک‌های ویسی در این دیدار باعث پیروزی ما شدند. ما می‌توانستیم مقابل نفت گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

او افزود: من نمی‌خواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم. بازیکنان تلاش‌شان را کردند و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. نفت تیم بسیار خوبی است. آن‌ها چند ملی‌پوش سابق تیم ملی را در اختیار دارند. در شش، هفت هفته اخیر با نتایجی که گرفتند نشان دادند که تیم خوبی هستند. با پیروزی ما مقابل آن‌ها شرایط نفت هم سخت شد. ان‌شاءالله بتوانیم استقلال را در لیگ برتر نگه داریم. ما در اکثر دیدارها که شکست خوردیم هم نمایش خوبی داشتیم.

دستیار عبدالله ویسی، زمانی که خبرنگاران از او درباره اخراج سرمربی استقلال خوزستان سوال پرسیدند حاضر به پاسخگویی نشد و اعلام کرد تنها درباره مسائل فنی صحبت می‌کند.

بوستانی در ادامه گفت: ما هفته گذشته مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشتیم. هدف ما نگه داشتن استقلال خوزستان در لیگ برتر است. اگر مسئولان باشگاه بتوانند به تیم کمک کنند شرایط ما بهتر می‌شود.

او درباره دیدار استقلال خوزستان مقابل خونه به خونه بابل در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: ما با برد امروزمان انگیزه خوبی کسب کردیم. تیم خونه به خونه از زمان آمدن اسکوچیچ شرایط خوبی دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار