عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به شیوع برخی روابط نادرست در فضای مجازی، گفت: دختران مراقب آبروی خود باشند و فریب ارتباط با نامحرم در فضای مجازی را نخورند.
کد خبر: ۵۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 05 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به شیوع برخی روابط نادرست در فضای مجازی، گفت: دختران مراقب آبروی خود باشند و فریب ارتباط با نامحرم در فضای مجازی را نخورند.

 حجت الاسلام ناصر رفیعی بعدازظهر شنبه در جلسه تفسیر قرآن کریم در جمع زائران حضرت معصومه(س) در سخنانی اظهار داشت: آل سعود، آل خلیفه و صدام از زمره حاکمان جائر در کشورهای اسلامی هستند که مانند کفار جان از  بدنشان خارج خواهد شد.

وی اظهار داشت:  کسانی که این‌گونه به جان مردم یمن و بحرین افتاده‌اند و مسلمان کشی می‌کنند کجا مسلمان هستند بلکه جزو آن گروهی هستند که بر اساس روایات در هنگام مرگ همانند کفار جان خواهند داد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: گروه دومی که بر اساس روایات همانند کفار جان می‌دهند کسانی هستند که نام مسلمانی را یدک می‌کشند ولی مال یتیم می‌خورند و گروه سوم کسانی هستند که شهادت دروغ می‌دهند.

وی افزود: امروز شاهدیم که دادگاه‌های ما متأسفانه به این مسئله مبتلا هستند و برخی افراد دین خود را به دنیا می‌فروشند و شهادت باطل می‌دهند.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: انسان هر کاری که در این دنیا انجام دهد دست و پا و زبان او در قیامت شهادت خواهند داد که البته به عقیده مفسران شامل کافران می‌شود که از اساس منکر قیامت بوده و روز حساب و کتاب را قبول نداشته‌اند.

اعمال انسان هنگام مرگ به او نشان داده می‌شود

وی اظهار داشت: اعمال انسان مانند فیلم در هنگام مرگ به او نشان داده می‌شود و کسانی که در روز قیامت منکر اعمالشان شوند این فیلم‌ها به آنان نشان داده می‌شود و دیگر جایی برای انکار ندارند.

این مفسر قرآن کریم ادامه داد: زمین و زمان، فرشتگان و پیامبر و ائمه(ع) و اعضا و ... همه شهادت می‌دهند و قرآن نیز در آیات خود مکرراً به این آیات اشاره کرده‌اند تا تذکری برای انسان باشد.

وی همچنین با اشاره به عظمت روز جمعه افزود: روز جمعه یکی از روزهایی است که برای کسانی که این نماز را اقامه کرده‌اند شهادت به نیکی خواهد داد.

حجت الاسلام رفیعی گناه تهمت به زنان مؤمن و عفیف را یکی از گناهان بسیار بزرگ دانست و گفت: کسانی که به زنان مؤمن تهمت می‌زنند باید بدانند در دنیا گرفتار خواری و در آخرت نیز به عذاب الیم گرفتار می‌شوند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه تأکید کرد: البته ما به دختران جوان توصیه می‌کنیم که مراقب باشند طرح دوستی با نامحرم نریزند و فریب رابطه‌های چت و واتساپ را نخورند زیرا این مسائل مشکلات زیادی را برای خانواده‌ها و حتی زنان شوهردار ایجاد کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار