کد خبر: ۵۷۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ 01 March 2018

تابناک / نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس از ورود فراکسیون متبوعش به موضوع استعفای دسته‌جمعی مسئولان فدراسیون کشتی خبر داد و گفت: حرف‌های خادم باید شنیده می‌شد.

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به استعفای دسته جمعی مسئولان فدراسیون کشتی از جمله رسول خادم از سمت ریاست فدراسیون و سرمربی‌گری تیم ملی کشتی، عنوان کرد: ما به راحتی نخبه‌های ورزشی خودمان را از دست می‌دهیم و نباید به این راحتی سرمایه‌سوزی صورت گیرد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا فراکسیون ورزش مجلس به موضوع استعفای دسته جمعی مسئولان فدراسیون کشتی ورود خواهد کرد تا دقیقا مشخص شود علت استعفای خادم و همکارانش چه بوده است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که در آستانه رقابت‌های قهرمانی کشتی آسیا در قرقیزستان هستیم، بی‌توجهی مسئولان به تیم ملی کشتی و تنگ کردن شرایط برای خادم کار درستی نبوده و نیست؛ خادم کسی بوده که برای خاک ورزش کشتی را خورده است و باید حرف‌های او شنیده شود.

این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: کم لطفی‌ها به کشتی که ورزش اصلی و ملی کشور است موجب از بین رفتن اعتبار ایران در عرصه بین المللی خواهد شد و چنانچه استعفای خادم پشت صحنه سیاسی داشته باشد، قطعا تعقیب و رسیدگی خواهد شد.

دلخوش اباتری درباره صحبت‌های رسول خادم در خصوص رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، گفت: تصمیم در این خصوص به امنیت ملی نظام برمی‌گردد و بر اساس اصل 10 قانون اساسی کشور، سیاست‌های کلی نظام توسط مقام معظم رهبری تدوین و تعیین می‌‎شود.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: مسئله رویارویی ورزشکاران کشورمان با اسرائیل از سیاست‌های کلی نظام است و تصمیم در این خصوص در سطح رهبری است و نمایندگان مجلس و رؤسای فدراسیون‌های به تنهایی نمی‌توانند در این باره تصمیم‌گیری کنند ولی سخنان و حرف‌های افرادی مثل رسول خدا را باید در این باره شنید و پاسخگوی آن بود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار