معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در شهرستان یزد، ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف به صورت کاملا اینترنتی انجام می شود.
کد خبر: ۵۷۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 28 February 2018

حجت الاسلام علی کارگر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اعتکاف شهرستان یزد با اشاره به هماهنگی بین مساجد میزبان معتکفین با اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: تمامی مساجد میزبان معتکفین با نظارت و هماهنگی این اداره کل نسبت به ثبت نام از معتکفین و برگزاری این مراسم معنوی اقدام می‌کنند.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این مراسم معنوی جلسه‌ای با هیات امناء مساجد میزبان معتکفین برگزار و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها، در مورد برنامه افطاری و سحری همچنین برنامه‌های فرهنگی مساجد تصمیماتی اتخاذ شد.

کارگر با شاره به نحوه ثبت نام در این مراسم معنوی بیان کرد: ثبت نام در شهرستان یزد به صورت کاملاً اینترنتی انجام می‌شود اما در برخی مساجد حاشیه شهر، متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام دستی اقدام کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: مراسم معنوی اعتکاف سال گذشته در ۱۷۴ مسجد استان برگزار و بالغ بر ۲۱ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف را در سال گذشته را خواهران تشکبل داده‌اند، گفت: از مجموع شرکت کنندگان بالغ بر ۱۳ هزار نفر خواهر و بقیه از گروه برادران بوده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار