رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: روزهای آلوده سال ۹۶ مشهد برابر با تهران بود که باید فضای سبز در این شهر افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۵۷۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 26 February 2018
به گزارش تابناک : محمدرضا حیدری اظهار کرد: کشف روابط منظم از تکالیف مهندسین محسوب می شود و محصول تمدن بشری حاصل تلاش مهندسین است.
 
وی افزود: در حوزه سازمان نظام مهندسی تعاملی که بین شهرداری و نظام مهندسی است باید منجر به پاسخگویی مناسب و به موقع درخواست های مردم شود و تعامل و ارتباط نزدیکی را باهم برقرار کنند.
 
رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: ۶۵ سال پیش در چنین روزی لایحه وکلا با پافشاری مصدق تصویب شد و وکلا به مردمی که دادخواهی داشتند کمک کرده اند. ما در شورای پنجم بر حقوق شهروندی تاکید داریم و با مشارکت حقوق دانان در حوزه تبیین حقوق شهروندی گام های اساسی را برمی داریم.
 
وی ادامه داد: سه شنبه ۸ اسفند زادروز شیخ بهایی یکی از نوابغ روزگار است که از عناصر هویت بخش برای شهر مشهد شمرده می شود و ۹ اسفند روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان را درپیش و قانون مدون در این زمینه داریم و باید با مشارکت مردم به یک حرکت فراگیر تبدیل شود. حقوق مصرف کنندگان فقط در حوزه کالا و خدمات نیست، بلکه خدماتی که در شهرداری به مردم ارائه می شود از جمله آن است.
 
حیدری ابراز کرد: روز جمعه ۱۱ اسفندماه تکریم مادران و همسران شهدا است.‌ نقش مادران و همسران شهدای دفاع مقدس بی بدیل لست و جامعه توجه لازم را به تکریم این عزیزان داشته باشد چراکه فرزندانی را برای دفاع از مملکت تربیت کردند.
 
وی با اشاره به روز درختکاری گفت: در هفته آینده هفته درختکاری را داریم و شهرداری برنامه خوبی را دراین خصوص در نظر گرفته و از مردم و طرفداران محیط زیست درخواست می کنیم در این همایش شرکت کنند. داده های آلودگی هوا در مشهد نگران کننده است و در سال ۹۶ روزهای آلوده مان برابر شهر تهران بود که آسیب های زیادی به سالمندان و کودکان وارد می کند.
 
رئیس شورای اسلامی مشهد تاکید کرد: در این راستا در رابطه با حمل و نقل کنترل و پیشگیری صورت گیرد و بحث سرانه فضای سبز و رساندن به یک شاخصه قابل قبول مهم است. با همت مردم این حرکت مدنی را پیش می بریم و تکلیف وظیفه شهروندی را انجام دهیم و تلاش همکاران شهرداری در زمینه ایجاد فضای سبز مناسب است.
 
 
منبع : شهر فردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار