استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: در الگوی اجرایی اقتصاد مقاومتی در کرمان، فرمان امر توسعه را به بخش های غیردولتی واگذار کرده ایم و دولت بعنوان پشتیبان این مهم انجام وظیفه می کند.
کد خبر: ۵۷۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 26 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، "علیرضا رزم حسینی" صبح امروز هفتم اسفندماه در صد و یکمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه هشت استان بخش گلباف در تهران اظهار کرد: به دنبال الگوی اجرا شده در استان کرمان در حوزه توسعه پایدار از حدود 4 سال پیش، خوشبختانه امروز شاهد موفقیت های خوبی در جای جای استان کرمان هستیم و مرتب این مهم توسط استاندار و دستگاه های ذیربط پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه معین های اقتصادی همکاری بسیار خوبی با استان کرمان داشته اند، اظهار کرد: پیشرفت های بسیار خوبی از الگوی مدیریت اقتصاد مقاومتی در سطح استان کرمان شاهد هستیم که این مهم در دو نوبت مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.
رزم حسینی با بیان اینکه این ایده با همکاری همه مدیران، ائمه جمعه و بخش خصوصی بوده و موفقیت آن نیز قطعا مدیون همه این عزیزان است اظهار کرد: کارنامه بسیار خوبی در بخش گلباف از سوی معین اقتصادی حاصل شده که در این راستا انتظار داریم بانک رسالت امر توسعه در نقاط دیگری در استان کرمان را برعهده بگیرد.
استاندار کرمان خاطر نشان کرد: در این مدل فرمان امر توسعه را به بخش های غیردولتی واگذار کرده ایم و دولت بعنوان پشتیبان این مهم انجام وظیفه می کند.
رزم حسینی پیرامون موضوع واگذاری اختیارات مجوزهای بهداشتی در خانه های کار روستایی اظهار کرد: دولت متولی استانداردهاست اما دولت در استان کرمان این آمادگی را دارد که اختیارات صدور مجوزهای بهداشتی را به خانه های کار و زندگی بخش گلباف واگذار کند ضمن آنکه مشکل بیمه مشاغل خانگی را با کمک مجلس شورای اسلامی حل خواهیم کرد.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور داوطلبانه بانک رسالت بعنوان معین اقتصادی شهرستان فاریاب اظهار کرد: 50 میلیارد تومان یارانه مردم بخش گلباف است که معلوم نیست چگونه مصرف می شود اما حضور این معین های اقتصادی و راه اندازی صندوق های خرد روستایی می تواند موجب هدفمند شدن مصرف این پول ها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار