استاندار کرمان گفت: خیران توسعه گرا می توانند بسیاری از مشکلات مناطق محروم را حل کنند.
کد خبر: ۵۷۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 24 February 2018

علیرضا رزم حسینی در همایش «کریمان دیار مهربانی» ویژه خیران، حامیان ایتام و کرمانی های مقیم تهران در سالن جلسات اتاق بازرگانی و صنایع معادن ایران در تهران با بیان اینکه توانمندسازی جوامع محلی نیاز به آموزش دارد، گفت: ۳۲ شرکت در استان مسئولیت توانمند سازی جوامع محلی را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه کشور باید توسط شرکت ها ساخته شود، ادامه داد: این توانمند سازی از قلعه گنج کرمان شروع شده که می تواند الگوی مناسبی برای دیگر مناطق محروم کشور نیز باشد.

استاندار کرمان ادامه داد: آموزش، دانش و فرهنگ سازی می تواند به طرح توانمندسازی جوامع محلی کمک شایانی کند چرا که توانمندسازی پایدار می تواند بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنانش به طرح خیران توسعه گرا اشاره و تاکید کرد: خیران توسعه گرا می توانند بسیاری از مشکلات مناطق محروم را حل کنند.

وی در پایان سخناتش از خیران، حامیان وکمیته امداد برای توجه به امور نیازمندان و فقرا تشکر کرد.

اثر کار خیر «جامعه کریمان» برای نیازمندان کرمانی مشهود است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز در این همایش گفت: کار خیران کرمانی های مقیم تهران بنام «جامعه کریمان» در کرمان مشهود است وباید قدردان باشیم.

یحیی صادقی بابیان اینکه جامعه کریمان استان جمعی از نخبگان کرمانی های مقیم تهران هستند که خدمات آنها به نیازمندان قابل انکار نیست، افزود: نیازمندان کرمانی از خدمات ارزشمند شما خیران و حامیان بهره مند هستند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از جامعه کریمان در تهران، حضور در جمع اعضای این جامعه را لذت بخش خواند و آن را از بهترین لحظات زندگی خود بیان کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه باید از خدمات تاثیر گذار حامیان و خیران تشکر ویژه کرد، تاکید کرد: حامیان و خیران مقیم تهران راضی به برگزاری این مراسم نبودند و امکان برگزاری آن در شهر کرمان نبود و به همین دلیل این مراسم در تهران برگزار شد.

صادقی ادامه داد: با هماهنگی و مشورت استاندار کرمان وموافقت وی این مراسم برگزار شد که در برابر خدمات حامیان و خیران ناچیز و کم است.

وی تاکید کرد: یک ریال از پول کمیته امداد برای برگزاری این همایش هزینه نشده است و همه هزینه های برگزاری این همایش را خیران پرداخت کرده اند.

همایش «کریمان دیار مهربانی» ویژه خیران، حامیان ایتام و کرمانی های مقیم تهران با عنوان «والی مهر» با حضور فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، استاندارکرمان، مدیرکل و ‌تعدادی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران و جمع کثیری از خیران، حامیان وکرمانی های مقیم تهران در سالن جلسات اتاق بازرگانی و صنایع معادن ایران برگزار شد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار