همزمان با سراسر کشور، 25 ساختمان پاسگاه های پلیس راه های کشور از پاسگاه جمله محور تربت حیدریه به مشهد و پاسگاه بجستان به فیض آباد، دوشنبه با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی خراسان رضوی در تربت حیدریه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۶۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراستان رضوی در آیین افتتاح ساختمان پلیس راه تربت حیدریه گفت: برای ساخت این دو ساختمان پلیس راه، در مجموع 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و زیربنای هر ساختمان 573 مترمربع است که ساختمان پلیس راه تربت حیدریه در کیلومتر 10جاده تربت حیدریه به مشهد واقع است.
ابراهیم نصری با بیان اینکه امروز و به طور همزمان در 16 استان کشور 25 پاسگاه توسط سازمان حمل و نقل جاه ای کشور افتتاح شد، افزود: سهم استان خراسان رضوی دو پاسگاه است.
وی همچنین اظهار کرد: با توجه به نقش مهم پاسگاه های پلیس راه در ایمن سازی محورهای مواصلاتی و لزوم تقویت و ارتقای زیرساخت ها، احداث این ساختمان ها در دستور کار اداره راهداری و حمل نقل جاده ای قرار دارد و تعهد ما ساخت 50 باب ساختمان پلیس راه است.
در این آیین محمد صادق براتی سرپرست حوزه اداری، مالی، فن آوری، اطلاعات و برنامه ریزی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی و معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه، حضور داشت.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار