مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با هدف تنظیم بازار آخر سال در این استان توزیع شکر و برنج در قالب 'طرح تنظیم بازار' آغاز شده است.
کد خبر: ۵۶۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 19 February 2018

به گزارش تابناک : حمید رضا نوری روز دوشنبه افزود: در ماه پایانی سال و با هدف رونق بخشی به صنعت قند و شکر منطقه و نیز حمایت از چغندرکاران طی دو مرحله 28 هزار تن شکر استحصالی کارخانه های خریداری شده است.
وی ادامه داد: تامین نیاز شکر روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز از دیگر اهداف مدیریت تنظیم بازار است. شکر با هدف تنظیم بازار به ازای هر کیلوگرم به قیمت 27 هزار و 20 ریال عرضه می شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: همچنین توزیع سه رقم برنج با هدف تنظیم بازار در استان آغاز شده است.
وی افزود: دو هزار 415 تن برنج در دو رقم هندی و یک رقم تایلندی با قیمت 56 هزار ریال، 26 هزار ریال و 39 هزار ریال جهت تامین نیاز مصرف کنندگان عرضه می شود.
نوری در خصوص نحوه توزیع این اقلام نیزگفت: شهروندان می توانند از همه فروشگاههای زنجیره ای و تعاونیهای مصرف کارکنان سراسری و محلی نسبت به خرید این اقلام اقدام کنند. همچنین فروشگاههای دارای شرایط می توانند با اخذ مجوز و معرفینامه از مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به توزیع برنج و شکر اقدام نمایند.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار