فرماندار مشهدمقدس گفت: در چهار سال اخیر، ۹۷۰ میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد پروژه داشته‌ایم؛ همچنین در سال ۹۶ نیز در ۱۸ رده ۵۰ پروژه با اعتباری نزدیک به ۱۰۳ میلیارد تومان اجرا شد.
کد خبر: ۵۶۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 18 February 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محمدرحیم نوروزیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد اظهار داشت: طبق برآوردهای انجام شده، حضور مردم مشهد در راهپیمایی 22 بهمن 50 درصد افزایش داشته که این امر نشان‌دهنده آن است که هرقدر دشمن تلاش کند، مردم حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.
نوروزیان با اعلام این که امسال شاهد کاهش بارش‌ها بودیم عنوان کرد: این مسئله را بحران نمیدانیم، زیرا بحران به معنای اتفاقی ناگهانی و غیرقابل پیش بینی است که راه حل و زمانی برای حل آن نداریم؛ این در حالی است که شهر مشهد همیشه با مشکلات آبی مواجه بوده است.
وی بر حضور مسئولان در محلات شهری با اولویت حاشیه شهر تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولان با حضور در بین مردم باید تا سرحد توان مشکلات شان را حل کنند.
فرماندار مشهدمقدس از فعالیت دستگاه‌های مختلف در بحث اسکان گلایه کرد و گفت: باید دامنه‌‌های واحدهای اقامتی جمع شود و نباید هر دستگاهی برای خود هتل‌داری کند.براساس قانون، اختلافات دستگاه‌ها باید به ما اعلام شود و طبق گفته استاندار اگر یک مدیر دولتی از مدیر دیگری شکایت کند و این شکایت را پس نگیرد، فرد را از سمتش عزل می‌کنم.
نوروزیان ضمن بیان این که مشکلات در حاشیه شهر همیشه وجود دارد یادآور شد: در چهار سال اخیر، 970 میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد پروژه داشته‌ایم؛ همچنین در سال 96 نیز در 18 رده 50 پروژه با اعتباری نزدیک به 103 میلیارد تومان اجرا شد.
فرماندار شهرستان مشهد اظهار داشت: در هفته دولت سال 96، شاهد هزینه اعتبار 700 میلیارد تومانی و در دهه فجر نیز هزینه اعتبار 400 میلیارد تومانی پروژه‌ها بودیم.در اعتبارات سال 96، بیش از دو میلیارد تومان مصوبات توسعه پایگاه‌های بسیج و سپاه داشتیم که به همین واسطه امنیت در حاشیه شهر افزایش و جرایم کاهش یافت.
وی اظهار داشت: در حوزه اشتغال‌زایی، سهم هر دستگاه مشخص شد که استان خراسان رضوی با 42 دستگاه، 160 هزار شغل و سهم شهر مشهد 80 هزار شعل است.
90 هزار تخت رسمی در ایام نوروز تهیه شد
مسئول دبیرخانه ستاد خدمات سفر نیز در این جلسه بیان کرد: شعار این ستاد در سال جاری "پنجره واحد ارائه خدمات" تعیین شد که به منظور ارائه خدمات هماهنگ بوده است.
احمد دیناری یکی از محورهای ستاد را اطلاع‌رسانی به زائران با تاکید بر استفاده از ابزارهای الکترونیکی دانست و افزود: در 26 اسفندماه، رزمایش خدمات ستاد سفر خواهیم داشت و تمامی دستگاه‌های خدماتی استان به نمایش خدمات خود می‌پردازند.
وی عنوان کرد: برای ایام نوروز، هر شب 90 هزار تخت رسمی و 120 هزار تخت غیررسمی و هزار و 80 نوع تاسیسات گردشگری خواهیم داشت.
دیناری با اشاره به این که 50 بازرس دو هزار و 500 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری دارند بیان کرد: همچنین در ایام نوروز 25 هزار بازدید از اصناف انجام می‌شود.
دیناری با اعلام این که 15 پایگاه نظارتی در مشهد فعال هستند اظهار داشت: دو هزار و 500 تُن گوشت مرغ و 100 تُن گوشت قرمز برای ایام نوروز تهیه دیده شده و چهار مرکز اسکان داریم و 14 مرکز اسکان موقت داریم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار