مرحله نهایی مسابقات راگبی 15 نفره قهرمانی کشور با قهرمانی تیم راگبی مشهد به پایان رسید.
کد خبر: ۵۶۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 17 February 2018

به گزارش تابناک : مرحله نهایی مسابقات راگبی 15 نفره قهرمانی کشور از روز پنجشنبه باحضور تیم‌های تهران، شیراز و خراسان رضوی به میزبانی مشهد برگزار شد.

 در فینال این مسابقات تیم راگبی خراسان رضوی موفق شد با نتیجه 37 بر 5 تیم شیراز را شکست دهد و علاوه‌بر کسب عنوان قهرمانی این مسابقات، به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی نیز انتخاب شود.

 سرمربی تیم راگبی خراسان‌رضوی، درباره وضعیت این تیم گفت: 15 سال پیش بنای راگبی را در این استان راه انداختیم و در این مدت توانستیم بازیکنان مستعد زیادی را به این رشته وارد کنیم و درحال‌حاضر به قطب اصلی این رشته در کشور تبدیل شده‌ایم.

 حمیدرضا تقوی‌نژاد‌ ادامه داد: در طول 15 سال گذشته ما همواره در بین تیم‌های برتر بوده‌ایم و خوشبختانه تا‌به‌حال با این قهرمانی، پنج عنوان قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی را نیز برای  خراسان‌رضوی به‌ارمغان آورده‌ایم.

 وی درباره برگزاری مسابقات کشوری اظهار کرد: در مرحله نهایی این مسابقات تیم‌های شیراز و تهران رقبای ما بودند که خوشبختانه موفق شدیم با شکست تیم شیراز قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آوریم.

 سرمربی تیم راگبی خراسان‌رضوی با اشاره به اعضای این تیم در این مسابقات، گفت: تیم ما با حمایت حسن‌پور، رئیس انجمن راگبی استان و تلاش خود بازیکنان در این رقابت‌ها شرکت کرد و موفق به کسب قهرمانی شد، این قهرمانی ثمره کوشش بازیکنان تیم ما جلال جهانبخش، حسین حسن‌نژاد، روزبه اندوهگین، داوود جان‌علی، علیرضا نظری، ایمان رجبی، مجید حیدری‌نژاد، حسن سیاح، سینا خانزاده، حامد شریفیان، احمد عطایی، آرشام متقی‌نژاد، محمد سیدی، علیرضا بوستانی، ارسلان فضائلی، محمد کارون، میلاد کاظمی ، محمد عطایی، جهاد آل‌عاصی، مهدی حیدری، محمود شرفه، اردشیر فارسیان، رضا حسن‌پور و علی بزرگوار است که وقت زیادی را برای آمادگی تیم گذاشتند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار