آزمون پایانی دوره معارف مهدویت با شرکت بیش از 600 شهروند مشهدی برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 16 February 2018

به گزارش تابناک : سخنگوی واحد مهدویت موسسه مصاف امروز به خبرنگار ما گفت: پیش از برگزاری این آزمون 9 کلاس مقدماتی با حضور استادانی نظیر: رائفی پور، کفیل، جعفری، شفیعی سروستانی، پورسیدآقایی، حسینی، ملایی و اباذری برگزار شده است.

سجاد کیمیایی افزود: "مباحث مهدویت"، "جلوه‌ های محبت امام مهدی(عج)"، "فوائد امام غائب"، "سبک زندگی مهدوی و آسیب‌شناسی مهدویت" و "غرب و مهدویت" از موضوع های ارائه شده در این کلاس ها بوده است.

کیمیایی ادامه داد: با پیشنهاد موسسه مصاف ایرانیان به بنیاد حضرت مهدی(عج) در حال حاضر در ۵ شهر مشهد، بوشهر، کرج، بیرجند و ارومیه این طرح به طور همزمان برگزار شده است.
سخنگوی واحد مهدویت موسسه مصاف با اشاره به این که دوره‌های معارف مهدویت به ۳ رده تقسیم می‌شوند، افزود: رده مقدماتی با محوریت کتاب"نگین آفرینش"، رده تکمیلی به صورت "مباحثه و آموزش" و دوره تربیت مربی با هدف پرورش مبلغان مهدویت برگزار می شود.
او با ابراز خوشحالی از حضور گرم مردم در این طرح، گفت: برخی شهروندان از راه‌ های دور به این ۵ شهرستان رفت و آمد می کنند و در کلاس‌ ها حضور می یابند؛ در شهر مشهد نیز بسیاری از افراد از شهرهایی همچون نیشابور، قوچان، سرخس، گلبهار، چناران و فریمان در دوره‌ها شرکت کردند.
کیمیایی مباحثه استاد و شاگردی را از نقاط قوت این کلاس‌ها برشمرد و اضافه کرد: نمایش کلیپ‌ ها، پاورپوینت ها، فضای پرسش و پاسخ و پرهیز از سخنران محور شدن کلاس‌ ها از نقاط قوت این دوره ها است و سر لوحه کار ما، روایت امام باقر(ع) در تحف العقول بوده که فرمودند: "هر کس شناخت داشته باشد، او را به سمت عمل می‌کشاند و کسی که شناخت ندارد، عملی نخواهد داشت".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار