نوبخت از منتفی شدن افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی به ویژه بنزین در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 11 February 2018

به گزارش تابناک : محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری امروز (سه‌شنبه 17بهمن) با اصحاب رسانه، اظهار کرد: طبق آیین‌نامه، مجلس در زمینه بررسی بندها و تبصره‌های بخش درآمدی بودجه سال 97 به نیمه راه رسیده است.

 

نوبخت با اشاره به توقف بررسی لایحه بودجه 97 از جانب رئیس مجلس، گفت: این موضوع که به تأیید نمایندگان مجلس هم قرار گرفت بدین  منظور بود تا مسائلی که در چارچوب ضرورت و اقدامات کشور قرار دارد در قانون بودجه منعکس شود، به همین علت بعد از توقف بررسی، کمیسیون تلفیق دوباره جلسه‌ای را برای این موضوع تشکیل داد.

 

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت برنامه‌های متعددی برای اشتغال دارد، گفت: 12 برنامه با سرمایه‌گذاری بیش از 73 هزار و 400 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ایم تا در راستای اجرای آنها ضمن ایجاد اشتغال پاسخگوی مطالبات ضروری مردم باشیم.

 

وی با تأکید بر اینکه در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده و مسکن می‌توانیم حدود 300 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده می‌توانیم 260 هزار شغل در بافت‌های فرسوده و 40 هزار شغل دیگر برای 100 هزار مسکن روستایی ایجاد کنیم.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: موارد فوق افزون بر اشتغالزایی موجب ایمن‌سازی مسکن روستایی و شهری در برابر حوادث طبیعی همچون زلزله خواهد بود.

 

نوبخت تأکید کرد: برای سال آینده قطع به یقین با افزایش قیمت بنزین روبه‌رو نخواهیم بود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار