با حضور استاندار کرمان:
در نهمین روز دهه فجر با حضور استاندار کرمان چندین طرح عمرانی ، کشاورزی و آبرسانی در شهرستان زرند افتتاح یا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۶۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 10 February 2018

به گزارش  تابناک کرمان، در نهمین روز دهه فجر با حضور استاندار کرمان چندین طرح عمرانی ، کشاورزی و آبرسانی در شهرستان زرند افتتاح یا به بهره برداری رسید.
پروژه روکش آسفالت مسیر کرمان- زرند به طول 27 کیلومتر با هزینه 86 میلیلارد تومان افتتاح شد. همچنین استاندار کرمان، پروژه بهسازی و روکش آسفالت و لکه گیری کمربند شرقی زرند - راور به طول 9 کیلومتر و با سه میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار را افتتاح کرد.
رزم حسینی استاندار کرمان، گلخانه هیدروپونیک تمام اتوماتیک شهرستان زرند را افتتاح کرد که برای احداث این گلخانه 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی همچنین، کلنگ آغاز عملیات اجرایی طرح گل خشک ایرانمنش با سرمایه گذاری 20 میلیاردریال را نیز بر زمین زد و تصریح کرد: با اقداماتی که در حوزه گل در استان در حال انجام است ممکن است در آینده کاشت گل جایگزین پسته شود.
در ادامه بزرگترین پروژه آبیاری تحت فشار باغات پسته در سطح 550 هکتار وبا هزینه 69 میلیارد و 400 میلیون ریال و همچنین پروژه تامین آب شرب روستاهای حاشیه غربی زرند با اعتبار 30 میلیارد ریال و بهره‌مندی یک‌هزار و800 خانوار روستایی از آب آشامیدنی به دست استاندار افتتاح شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار