مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور ساعت ۹ صبح یکشنبه از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.خبرگزاری مهر، گروه استان ها؛ همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مردم خراسان رضوی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تولد انقلاب را جشن خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۶۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 10 February 2018

به گزارش تابناک رضوی؛  مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور ساعت ۹ صبح یکشنبه از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.خبرگزاری مهر، گروه استان ها؛ همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مردم خراسان رضوی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تولد انقلاب را جشن خواهند گرفت. این مراسم در تمامی شهرستان های خراسان رضوی و شهرهای کوچک و بزرگ این استان برگزار می شود.


طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی راهپیمایی باشکوه۲۲ بهمن در مشهد ساعت۹ صبح یکشنبه ۲۲بهمن‌ از میدان پانزده خرداد به‌طرف حرم مطهر رضوی برگزار می شود.


قرار است در پایان این مراسم  راهپیمایان در صحن جامع رضوی تجمع کرده و از بیانات حجت الاسلام سعیدی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده کنند.


نورافشانی آسمان مشهد در شب ۲۲ بهمن
در همین رابطه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نشست خبری از نورباران آسمان مشهد همزمان با شب ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: به مناسبت شب فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم نورافشانی در چند نقطه مشهد برگزار می شود.


حجت الاسلام سید محمد سلطانی افزود: به منظور تسهیل در تردد راهپیمایان برای حضور در مسیر مراسم ۲۲ بهمن، هماهنگی های لازم با شرکت واحد و قطار شهری مشهد به انجام رسیده است.


وی بیان کرد:مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد ساعت ۹ روز یکشنبه از مبدا میدان ۱۵ خرداد آغاز شده و تا حرم مطهر امام هشتم (ع) ادامه می یابد. 


اعمال محدودیت های ترافیکی 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی نیز در جمع خبرنگاران از اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد خبر داد.


علیرضا حاجی زاده افزود: پارک وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه تا پایان مراسم در رینگ میدان ۱۵ خرداد و مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا(ع) تا میدان بیت المقدس، رینگ میدان بسیج و مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور و  رینگ میدان بیت المقدس ممنوع است. 


وی تصریح کرد: تردد خودروها در بلوار جمهوری اسلامی تا میدان ۱۵ خرداد، تقاطع نخریسی طول خیابان فدائیان اسلام تامیدان ۱۵ خرداد، تقاطع بی سیم طول خیابان بهار تا میدان بسیج، بلوار خرمشهر تا میدان ۱۵ خرداد و تقاطع اندرزگو تا میدان بیت المقدس ممنوع و از تردد وسایل نقلیه در این معابر جلوگیری خواهد شد. 
حاجی زاده خاطر نشان کرد: شهروندان محترم سعی کنند بیشتر از وسائل نقلیه عمومی و اتوبوس استفاده کرده و از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند. در صورت آوردن وسیله نقلیه شخصی، خودرو را در خیابان های خارج از مسیر ایجاد محدودیت و در محل مناسب پارک کرده با پلیس راهنمایی و رانندگی استان همکاری لازم را داشته باشند. 

 تبیین دست آوردهای انقلاب در حرم مطهر رضوی
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی نیز  از برگزاری ویژه برنامه های سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: به همین مناسبت روز شنبه آیت‎الله رحیمیان و حجت‌الاسلام و المسلمین دهشت  قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء با موضوع دست‎آوردهای انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی سخنرانی کرده و برنامه شعرخوانی، تواشیح و مداحی نیز برگزار می شود.


حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: همچنین روز ۲۲ بهمن ویژه برنامه پایانی راهپیمایی از ساعت ۱۱ با  سخنرانی آیت‌الله سعیدی در صحن جامع رضوی آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده به دلیل حضور انبوه راهپیمایان نماز ظهر و عصر در تمامی صحن ها و رواق ها اقامه خواهد شد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار