معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: طی امسال تاکنون سه هزار و 416 پروژه دولتی به ارزش 76 هزار میلیارد ریال در بخشهای صنعتی و کشاورزی این استان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۵۶۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 08 February 2018

به گزارش تابناک : سید جواد حسینی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جغتای افزود: طی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال نیز هزار و 508 پروژه به ارزش 38 هزار میلیارد ریال در خراسان رضوی بهره برداری شده که در مقایسه با دهه فجر پارسال 200 درصد افزایش بیشتر است.
وی ادامه داد: در حوزه اشتغالزایی نیز برای نخستین بار 174 هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی ایجاد شد. بر این اساس اجرای 23 درصد طرحهای اشتغالزایی کشور در این استان جریان دارد و ایجاد این میزان فرصت شغلی در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تورم 40 درصدی سالهای نزدیک گذشته در این استان هم اینک به کمتر از هفت درصد رسیده است.
وی در ادامه اظهار کرد: طی دهه فجر انقلاب اسلامی باید دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم و به ویژه نسل جوان جامعه منتقل شود. دولت و مردم متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستند و هیچکدام آنها یکدیگر جدا نیستند. همه ما به مشکلات متعدد در بخشهای کشاورزی، روستایی، خدماتی، آسیبهای اجتماعی و اشتغال آگاهیم و در پی حل آن هستیم.
حسینی افزود: دستاورد های انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر به خوبی برای مردم تبیین نشده اند لذا مسئولان باید تمامی توان خود را بیش از پیش برای انتقال دستاوردهای نظام بکار بگیرند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری جغتای در فاصله 350 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار