راهپیمایی 22بهمن در صد شهر خراسان رضوی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 07 February 2018

به گزارش تابناک : رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی  بزرگ 22 بهمن امسال در صد شهر و مراکز بخش شهرهای استان و در مشهد از میدان  15  خرداد تا حرم مطهر رضوی برگزار می شود .

محمد سلطانی گفت: 22مکان در طول مسیر راهپیمایی در مشهد کارهای فرهنگی ،بهداشت سلامت ،توزیع اقلام و نقاشی کودکان را برعهده دارند .

رییس ستاد دهه فجر استان افزود: در انتهای این راهپیمایی و در اجتماع بزرگ  شرکت کنندگان در صحن جامع رضوی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنرانی  و پس از ایراد قطعنامه پایانی آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان نماز  را اقامه خواهد کرد.

سلطانی همچنین از نو افشانی در شب 22بهمن خبر دادو افزود: در  همه شهرستانهای استان و 22مرکز در شهر مقدس مشهد مراسم نورافشانی و طنین انداز شدن بانگ الله اکبر از ساعت 21برگزار می شود.

او  با بیان این که فردا 19 بهمن هم در  گلزارهای  شهدای خراسان رضوی میهمانی لاله ها و عطرافشانی قبور شهدا برگزار خواهد شد گفت : در مشهد هم در 4نقطه حرم مطهر، خواجه ربیع ، بهشت رضا و جبل النوراین  این مراسم برگزار و مزار شهدا توسط چرخبال گلباران می شود.

رییس ستاد دهه فجر  خراسان رضوی افزود:  حجت الاسلام راشد یزدی سخنران این مراسم در مشهد  است .

 

 
 

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار