دبیر اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی استان یزد مطرح کرد
دبیر اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی استان یزد از اعزام 1100 زوج دانشجوی یزدی به اردو زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس تا پایان سال خبر داد و افزود: این سفرها هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان دانشجو است.
کد خبر: ۵۶۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 07 February 2018

به گزارش تابناک یزد، احمد تولایی با اشاره به اینکه بیش 1100 زوج دانشجوی یزدی تا پایان سال جاری و طی دو مرحله به اردو زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این زوج‌ها، جوانان دانشجویی هستند که طی یک سال گذشته زندگی خود را آغاز کردند.

دبیر اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی استان یزد با اشاره به خدمات متنوع این ستاد که در ذیل نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند، تصریح کرد: ارائه تسهیلات متنوع، خدمات آموزشی و برگزاری دوره‌ها و نشست‌های مختلف ازجمله این فعالیت‌ها است.

بنا به خبرنگار فارس در یزد، تولایی تصریح کرد: این سفر مشهد مقدس نیز هدیه رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان دانشجو است.

وی با اشاره به افزایش آمار ازدواج‌های دانشجویی در استان، اظهار داشت: پس از تهران و اصفهان، استان یزد بیشترین آمار ثبتی ازدواج‌های دانشجویی در کشور را دارا است.

دبیر اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی استان یزد با اشاره به پایداری ازدواج‌های دانشجویی، یادآور شد: طی 10 سال گذشته 300 هزار ازدواج دانشجویی در کشور به ثبت رسیده است که آمار طلاق در این ازدواج‌ها کمتر از 2 درصد است؛ که این مهم نشان از پایداری این ازدواج‌ها است.

تولایی در پایان یادآور شد: زوج‌های دانشجو استان به‌منظور بهره‌مندی از تسهیلات و خدمات متنوع ستاد ازدواج دانشجویی و جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون فعالیت های این مجموعه می‌توانند به دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و یا دفتر مرکزی این مجموعه در محل دانشگاه یزد مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار