مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد به دلیل داشتن تمامی ظرفیت های بی شمار حوزه گردشگری در کنار بارگاه مطهر رضوی ویترین گردشگری ایران است.
کد خبر: ۵۶۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 06 February 2018

به گزارش تابناک : مهدی فروزان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان افزود: گردشگری یک تکنولوژی است که سبب سرعت ارتباطات و افزایش فعالیت ها می شود. در حال حاضر 10درصد تولید ناخالص ملی مربوط به صنعت گردشگری است و 215 میلیون شغل در جهان توسط گردشگری ایجاد شده است.

وی گفت: گردشگری تاریخی، ورزشی، سلامت، مذهبی، طبیعت، ضلع های اصلی گردشگری محسوب می شوند و مشهد به دلیل داشتن تمامی این ظرفیت ها ویترین گردشگری ایران است چرا که در کنار بارگاه منور رضوی دارای ظرفیت های بی شماری است.

فروزان افزود: شهر مشهد باید در تمام زمینه ها بهترین خدمات را به زائران و گردشگران خود ارائه دهد در حال حاضر 30 اثر ثبت شده در بافت تاریخی حرم مطهر رضوی داریم که می تواند یک ظرفیت خوب برای زائران و گردشگران باشد.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: باید با برگزاری جشنواره های مختلف و معرفی مکان های تاریخی و گردشگری استان و شهر مشهد به سمتی برویم که در کنار جاذبه حرم مطهر رضوی که نقطه عطف و انکار ناپذیری در شهر مشهد است مردم از دیگر جاذبه های شهر مشهد نیز بهره مند شوند.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار