مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی همزمان با دهه مبارک فجر از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان استان های مرکزی و یزد در بهمن سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 05 February 2018
به گزارش تابناک : سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت:سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی مراکز درمانی در شهرستان‌های تفرش وابرکوه از واحدهای تابعه مدیریت‌های درمان مذکور، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقبا از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ٩٦/١١/١٦ لغایت پنج شنبه مورخ ٩٦/١١/١٩ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه نمایند.

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٩٦/١١/٢٧در مراکز استانهای یاد شده برگزار خواهد شد.

(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است)
 
 
 
منبع : برترین ها 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار