رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری توسط مأموران پلیس این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 04 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و واردکنندگان مواد افیونی، مأموران پلیس کنترل محورهای مواصلاتی را مدنظر قراردادند.

ستوده‌نیا افزود: مأموران یک دستگاه خودروی سواری را متوقف کردند و مورد بازرسی قراردادند و موفق شدند 163 کیلوگرم تریاک را که به‌طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد گفت: مأموران در این خصوص دو قاچاقچی را که قصد انتقال این محموله مواد افیونی را به «یزد» داشتند دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

وی با تأکید بر ضرورت مبارزه با قاچاق مواد مخدر به‌دلیل آسیب‌های فراوانی که این پدیده شوم در اجتماع دارد گفت: مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی پلیس است.

اجرای طرح پاکسازی و کشف بیش از 6کیلوگرم موادمخدر در یزد

وی همچنین از اجراء طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از 6 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

ستوده‌نیا گفت: در راستای ارتقاء امنیت محله‌محور، طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر، توزیع‌کنندگان مواد مخدر، در شهرستان طی هفته گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی عنوان کرد: مأموران این فرماندهی در اجراء این مأموریت توانستند 31 معتاد را با مواد مخدر در سطح شهر یزد دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد افزود: در اجرای این طرح یک‌هفته‌ای پلیس مقدار 6 کیلو و 596 گرم انواع مواد مخدر، کشف شد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌‌های شبانه‌روزی کارکنان جان‌برکف انتظامی گفت: مردم بدانند مأموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون‌شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تأثیرگذار در تأمین نظم و امنیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار