رقابت‌هاي فوتسال جام رسانه‌هاي استان قم با برگزاري سه مسابقه پرگل و پيروزي تيم‌هاي اقتصاد آينده، آوين‌نيوز، ايلنا و لغو يك مسابقه آغاز شد.
کد خبر: ۵۵۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 30 January 2018

به گزارش تابناک قم، دوره جدید مسابقات فوتسال قهرمانی جام رسانه‌های استان قم با حضور خبرنگاران قمی در ترکیب هشت تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در مرحله نخست آن تیم‌های فوتسال اقتصاد آینده، آوین‌نیوز، ایلنا موفق به شکست حریفان خود شدند.

 رقابت 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی فوتسال جام رسانه‌های قم

این در حالی است که مسابقات فوتسال جام رسانه‌های استان قم از سوی موسسه رسانه گستر کریمه (س) به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده و بازی‌ها در سالن شهید شیرازی قم به انجام می‌رسد.

در گروه نخست مقدماتی تیم‌های خبرگزاری رسا، خبرگزاری بسیج، خبرگزاری ایلنا و هفته نامه اقتصاد آینده به رقابت می‌پردازند و بازی‌های گروه دوم با حضور تیم‌های خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری موج، پایگاه خبری آوین نیوز و شهر نیوز برگزار می‌شود.

 برتری پرگل اقتصاد آینده و ایلنا در گروه نخست

مسابقه افتتاحیه رقابت‌های سال 1396 فوتسال جام رسانه‌های استان قم بین تیم‌های خبرگزاری رسا و هفته‌نامه اقتصاد آینده به انجام رسید که در پایان این بازی جذاب و پرگل فوتسالیست‌های تیم اقتصاد آینده با نتیجه 8 بر 4 حریف خود را شکست داده و صاحب سه امتیاز مسابقه شدند.

در دومین بازی گروه نخست تیم‌های خبرگزاری بسیج و خبرگزاری ایلنا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نیز پرگل و تماشایی بود و در پایان فوتسالیست‌های تیم خبرگزاری ایلنا در جشنواره گل خود با نتیجه هشت بر یک حریف را شکست داده و در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

پیروزی آوین‌نیوز و لغو یک مسابقه از گروه دوم

سپس نوبت به برگزاری بازی‌های گروه دوم مقدماتی رسید و در نخستین بازی این گروه قرار بود تیم‌های شهر نیوز و صدا و سیما به مصاف یکدیگر بروند که این بازی به دلیل درگیری بازیکنان تیم شهر نیوز در خدمات رسانی روزهای برفی اخیر لغو و به زمان دیگری موکول شد تا مسوولان برگزاری مسابقات، این بازی را برای روز جمعه هفته جاری برنامه‌ریزی کنند، ضمن اینکه در بازی دوم این گروه تیم آوین‌نیوز در یک بازی نابرابر با اختلاف پنج گل از سد تیم خبرگزاری موج عبور کرد و به سه امتیاز با ارزش مسابقه دست یافت.

 غافلگیری موج بدون بازیکن ذخیره

اما در دومین بازی گروه دوم مقدماتی تیم‌های خبرگزاری موج و آوین‌نیوز به مصاف یکدیگر رفتند، مسابقه‌ای که تیم خبرگزاری موج قبل و بعد از آن دو بار غافلگیر شد، نخستین غافلگیری موجی‌ها به دلیل عدم رسیدن چند بازیکن این تیم به مسابقه بود و دومین غافلگیری تیم موج بعد از بازی بود که علیرغم نمایش خوبشان نتیجه را به تیم مدعی آوین‌نیوز واگذار کردند، دیداری که در آن تیم خبرگزاری موج به دلیل عدم حضور برخی بازیکنان خود مجبور شد فقط با پنج نفر در تمام 40 دقیقه زمان‌های مسابقه با تیم آوین‌نیوز رقابت کند.

در حالی که در این مسابقه هیچ بازیکنی روی نیمکت ذخیره‌های تیم خبرگزاری موج نبود و این تیم فقط با پنج بازیکن از نظر تعداد نفرات شرایط برابری با حریف نداشت بازی خوبی در مقابل تیم آوین‌نیوز ارائه کرد، به طوری که این دیدار پرگل تا لحظات پایانی با اختلاف یک گل به سود آوین‌نیوز دنبال می‌شد، اما به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان موج، در نهایت تیم آوین‌ 10 بر 5 به برتری رسید.

 درخشش بازیکن سابق پرسپولیس و گلزنی خبرنگار ورزشی فارس

بازیکنان تیم فوتسال خبرگزاری موج در این دیدار غلامرضا ملکی (دروازه‌بان مطرح سال‌های دور فوتبال قم، مربی دروازه‌بان‌های صبای قم و خبرنگار با سابقه مجله دنیای ورزش)، محمدجعفر عابدی، روح‌الله نعمتی، علیرضا شابرم و رضا جعفری بودند و این تیم در روز درخشش محمدجعفر عابدی بازیکن سابق پرسپولیس و خبرنگار با سابقه قم با دو گل عابدی، دو گل رضا جعفری خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و یک گل از علیرضا شابرم خود را برای دیدارهای آتی با تیم‌های شهرنیوز و صدا و سیما محک زد، تیمی که رسول خادم از چهره‌های با سابقه عرصه رسانه، مسوولیت سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

برنامه بازی‌های مقدماتی و نهایی:

مرحله دوم:

اقتصاد آینده – بسیج

رسا – ایلنا

شهر نیوز – خبرگزاری موج

صدا و سیما – آوین نیوز

 مرحله سوم:

اقتصاد آینده – ایلنا

رسا – بسیج

آوین نیوز – شهر نیوز

خبرگزاری موج – صدا و سیما

 نیمه نهایی:

تیم اول گروه نخست – تیم دوم گروه دوم

تیم اول گروه دو – تیم دوم گروه نخست

گفتنی است: بازی‌ها تا پایان مرحله نیمه نهایی در سالن شیرازی واقع در انتهای خیابان انصار الحسین قم و از ساعت 17:30 تا 20 برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو زمان 20 دقیقه‌ای عادی رقابت می‌کنند اما فینال در دو زمان 20 دقیقه‌ای مفید برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار