با تأسی از فرهنگ فاطمی انجام می‌شود
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان برنامه‌های گرامیداشت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر را تشریح شد.
کد خبر: ۵۵۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 30 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شرکت توزیع برق استان سمنان، اظهار کرد: دهه فجر سال 96 با عنوان «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» نام‌گذاری شده و با توجه به تقارن آن با فاطمیه اول، کلیه برنامه‌ها با تأسی از فرهنگ فاطمی انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در نظر است فضاسازی و تبلیغات محیطی در خور شأن این ایام در شرکت انجام شود، افزود: به مناسبت دهه فجر، میز خدمت راه‌اندازی و با استقرار نیروی بسیجی در ورودی شرکت، خدمات مراجعان، هماهنگ و انجام خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهید منتسب به همکار شرکت، برگزاری مسابقه عکس سلفی (خویشانداز) ویژه همکاران و به مناسبت این ایام، مراسم گرامیداشت فاطمیه اول، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی، اجرای مسابقات ورزشی شنا و طناب‌زنی، ارتباط مردمی مسؤولان شرکت در شهرستان‌ها و تجلیل از خانواده شهدا، به‌عنوان مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در دهه فجر سال جاری به شمار می‌روند.

برچسب ها: ایام فاطمیه ، دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار