کد خبر: ۵۵۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 25 January 2018
سرمربی نفت و گاز می گوید: در بازی دیروز حق نفت و گاز باخت نبود و   باید با اختلاف پنج گل می بردیم

بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو اختصاصی با "دی اسپورت " در خصوص شکست تیمش برابر استقلال اهواز گفت: در مقابل استقلال از لحاظ فنی به این تیم نباختیم بلکه حواشی ایجاد شده از سوی هواداران اهوازی تمرکز تیمی ما را به هم زد و در روزی که باید با اختلاف پنج گل می بردیم بازی را واگذار کردیم  .

وی ادامه داد :در ده دقیقه نیمه اول ، چند موقعیت مسلم گلزنی بدست آوردیم که حتی به گل هم رسیدیم ولی کمک داور گل سالم  را مردود اعلام کرد،استقلال در این نیمه یک موقعیت داشت که آنهم کرنر بود و به گل تبدیل شد ، در نیمه دوم فشار زیادی به استقلال آوردیم ،موقعیت های متعددی ایجاد کردیم که البته با بی دقتی بازیکنان  از دست رفت .

سرمربی نفت و گاز اظهار داشت :در هر صورت برد را به آقای خوش ذات مربی استقلال و شاگردانش که رفتاری محترمانه با ما داشتند  تبریک عرض می کنم و در ادامه فصل برای این تیم آرزوی موفقیت دارم .

فرازمند ادامه داد: در این مسابقه شش بازیکن بومی در زمین حضور داشتند و انشالله اگر شرایط مهیا شود در بازی های آینده بازیکنان بومی بیشتری را استفاده خواهیم کرد .

وی در پاسخ به این سوال که  نفت و گاز در سه بازی باقی مانده با چه نگاهی به مصاف حریفان خواهد رفت گفت: با توجه به اینکه صعود ما صد در صد قطعی نشده است با تمام قوا در بازی های آینده به مصاف حریفان خواهیم رفت ،  مقابل سردار بوکان مطمئن باشيد با ترکیب کامل وارد زمین خواهیم شد و هدف ما فقط کسب سه امتیاز خواهد بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار