سردار اشتری
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: آمار مهار جرایم در حاشیه شهر مشهد رشد مناسبی داشته است.
کد خبر: ۵۵۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 24 January 2018

سردار اشتری

 

به گزارش تابناک رضوی: سردار حسین اشتری ظهر امروز در حاشیه ورود ناوگان جدید خودرویی و موتوری نیروی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: تلاش‌های مناسبتی در ماه‌های اخیر از سوی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صورت گرفته و این تلاش‌ها باید با شتاب بیشتری دنبال شود.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: علاوه بر این در حوزه انتظام بخشی به حاشیه شهر مشهد نیروی انتظامی استان ورود مناسبی داشته و افزایش تعداد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، سرعت بخشی خدمات در حاشیه شهر را افزایش داده و همچنان باید اقدامات در این حوزه افزایش پیدا کند زیرا با وضعیت ایده‌آل هنوز فاصله داریم.


اشتری بیان کرد: همچنین در حوزه مهار جرایم حاشیه شهر مشهد رشد مناسبی را شاهد بوده‌ایم و در بسیاری از جرایم نیز براساس آمارها شاهد هستیم که میزان آنها کاهش داشته و چابک‌سازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نیز می‌تواند اقدام مناسبی در این حوزه باشد.


وی با بیان اینکه 250 دستگاه موتورسیکلت و 80 دستگاه خودروی سراتو به ناوگان مکانیزه گشتی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزوده شده گفت: تقویت و تجهیز ناوگان گشتی سبب سرعت و پیگیری بیشتر در امور امنیتی شهروندان می‌شود.


اشتری افزود: خودروهای جدید به یگان امداد، پلیس 110 و همچنین پلیس امنیت اخلاقی این استان اضافه می‌شود تا در نتیجه آن شاهد حضور مقتدرانه پلیس در صحنه باشیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار