عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از عملکرد شفر راضی هستیم و به دنبال تمدید قرارداد با او خواهیم بود.
کد خبر: ۵۵۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 23 January 2018

به گزارش تابناک : محسن زمانی درباره تمدید قرارداد شفر سرمربی تیم استقلال گفت: شفر تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و تا به امروز از عملکرد این مربی راضی هستیم و به دنبال تمدید قرارداد شفر خواهیم بود.

او ادامه داد:به طور حتم در نشست آتی هیئت مدیره بحث تمدید قرارداد شفر مطرح می شود تا بدین ترتیب تصمیم لازم درباره این موضوع اتخاذ شود.

زمانی در مورد جذب بازیکن جدید و نشست روز گذشته افتخاری و شفر بیان کرد :منتظر خروجی نشست روز گذشته شفر و افتخاری هستیم تا ببینیم چه تصمیمی برای جذب بازیکن جدید لحاظ شده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین ادامه داد:با توجه به اینکه شفر در فصل آینده خودش تیم را می بندد به همین ترتیب تمام برنامه های مورد نیاز به نام خود او ثبت می شود.به این ترتیب از سال آینده شفر می تواند در مورد تیمی که خودش بسته جوابگو باشد نه اینکه در وسط راه تیمی را در اختیار قرار گرفته که در بستن آن هیچ نقشی نداشته است.

زمانی همچنین درباره دیدار آینده استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت:امیدوارم شرایط تیم به گونه ای باشد که آنها با حضور هواداران بتوانند 3 امتیاز بازی را کسب کنند و روند صعودی خود را ادامه دهند.معتقدم با توانمندی که در بازیکنان و سرمربی تیم وجود دارد آنها در دیدار های آینده پیروز میدان هستند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار