معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۷۰ پایگاه خبری مجوز دار در خراسان رضوی فعال هستند.
کد خبر: ۵۵۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 22 January 2018

به گزارش تابناک : یوسف امینی که به منظور شرکت در مراسم ختم مرحوم حاج نورمحمد نوری اولین خبرنگار پیش کسوت بردسکن به این شهرستان سفر کرده بوددر حاشیه این مراسم از فعالیت بیش از ۳۰۰ روزنامه و نشریه در استان خبرداد افزود: خراسان رضوی تنها استان کشور به جز تهران است که پنج روزنامه دارد و روزنامه خراسان و قدس همزمان در کشور نیز چاپ و توزیع می‌شود.


 وی همچنین از فعال بودن ۷۰ پایگاه خبری مجوز دار در استان خبرداد و گفت: هم اکنون در استان ۹۰ پرونده متقاضی دریافت مجوز نشریههستند و در شش ماه اول امسال نیز برای ۴۷۷ نشریه و پایگاه خبری دراستان مجوز صادر شده است.
 
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به یارانه مطبوعات افزود: اداره کل ارشاد بسته‌های حمایتی دراین باره دارد و این موضوع مهم جزو وظایف و اولویت‌های این اداره کل است.
 
امینی گفت: هر شش ماه یک بار یارانه نشریات واریز می‌شود که متاسفانه یارانه شش ماه اول امسال هنوز پرداخت نشده و امید است تا پایان سال یارانه امسال به حساب مدیران مسئول نشریات واریز شود.
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار