رئیس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: حدود هفت هزار ورزشکار استان در رشته پینگ پنگ فعالیت دارند که از این تعداد نزدیک به پنج هزار نفر در مشهد هستند.
کد خبر: ۵۵۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 21 January 2018

به گزارش تابناک : کاظم مستحقی‌راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این ورزشکاران در 18 شهرستان و 17 باشگاه شهر مشهد به صورت رسمی و غیررسمی فعال هستند.
وی ادامه داد: از روز جمعه 6 بهمن هم برای نخستین ‌بار لیگ باشگاههای پینگ پنگ استان با حضور هشت تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برای مسابقات مذکور پنج میز با استاندارد بین المللی خریداری شده، افزود: قیمت هر میز نزدیک به 60 میلیون ریال است و مجموع میزهای دارای استاندارد بین المللی استان به 6 میز افزایش یافت.
وی گفت: این هیات توجه ویژه ای به پرورش قهرمان از سنین پایه دارد و هم اینک 2 پسر و یک دختر در رده سنی 6 تا هشت سال از این استان به اردوهای تیم ملی دعوت شده و توانسته اند جزو 10نفر برتر باشند و مطمئن هستیم می توانیم در رده نونهالان حداقل یک یا 2 نماینده در تیم ملی داشته باشیم.
رئیس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی اظهار کرد: در شهرستان های قوچان و تربت حیدریه خانه تنیس به بهره برداری رسیده و در مشهد هم عمده‌ترین مشکل این هیات نداشتن خانه تنیس با استاندارهای بین المللی است که به آرزوی ما تبدیل شده است.
مستحقی راد گفت: در سه هفته گذشته بعد از نزدیک به 10سال توانستیم میزبانی قهرمانی کشور را بگیریم که در این رقابت‌ها نابغه خراسانی پینگ پنگ کشور توانست مقام نخست را کسب کند و بطور مستقیم به تیم ملی راه یابد.
وی ادامه داد: مسابقات تیم ملی در اردیبهشت ماه سال آینده، در کشور سوئد برگزار می‌شود و ما به 'مهشید اشتری' امید داریم که بتواند در المپیک 2020 کسب سهمیه کند.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار